czwartek, 2 czerwca 2016

Princeton University #throwback #travel


Tego samego dnia co zwiedzałam z wycieczka Philadelphie, odwiedziliśmy również Princeton University. Jest to teren prywatnego Uniwerka. Szczerze mówiąc, gdyby ktoś mi nie powiedział, że to uniwersytet chyba sama bym na to nie wpadła. Architektura bardziej kojarzyła mi się z muzeami, zamkami. Czułam się tak jakbym znalazła się na planie bardzo starego filmu. Byłam pod wielkim wrażeniem gdy Pani przewodniczka wskazując na budynek wyglądający jak starożytna świątynia powiedziała, że to dziekanat, a widok akademików zapierał dech w piersi. Coś niesamowitego. Na terenie uniwersytetu znajduje się również kaplica/kościółek. Sama szkoła kosztuje naprawdę sporo, ale ponoć ambitni uczniowie których nie stać na sfinansowanie tam nauki mogą ubiegać się o różne dofinansowania. Z tego co nam przewodniczka opowiadała bardzo spodobał mi się fakt, że gdy nie ma tam kierunku który Ci się podoba to go dla Ciebie stworzą. Rozpiszą tak godziny abyś brał udział we wszystkich przedmiotach podstawowych które składają się na dany kierunek. Co myślicie o tak wyglądającym uniwersycie? Mi w sumie brakowało tylko do tego widoku uczniów chodzących w zbrojach;)


Filled Under:

2 komentarze:

  1. O tak. Budynki jak najbardziej sprawiają bardzo duże wrażenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnoscia oglada sie takie zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)