niedziela, 1 maja 2016

WAT part II #Throwback


Jak wspomniałam w ostatnim poście z serii #Throwback pracowałam w USA w parku wodnym w uroczym miasteczku Old Forge. Oczywiście nie samą pracą człowiek żył chociaż jak wiadomo chciało się mieć jak najwięcej godzin aby zarobić. W czasie wolnym korzystałam z atrakcji w parku, wylegiwałam się na pomoście nad jeziorem czy też chodziłam na gokarty. Jak to młodzi ludzie imprez było też całkiem sporo. Były to typowe domówki ponieważ klubu w okolicy nie było. Picie z plastikowych czerwonych kubeczków, albo z małych puszeczek piwa. Jeden w niosek mogę wyciągnąć po tych imprezach, za stara się robię na takie szalenie. I zdecydowanie alkohol mi nie służy. Grunt to wyciągać wnioski na przyszłość. Chociaż nie powiem spędziłam tam wiele pozytywnych chwil. Poznałam również tam kilka osób które stały się bardzo bliskie i ważne. Myślę, że takie znajomości mają szanse przetrwa długie lata:)

Like I told you in the last post #Throwback series. I worked in USA in water park in Old Forge during last summer. I didn't only work there, of course I had few days to relax. In free time I used to go to Water Park, laied on the bridge over the lake or had fun driving gocarts. As a young people we used to party at home, because there isn't any club in this area. Drinking in red cups or small plastick beer cans. After all this party I have to say Im too old for that. And I shouldnt drink alcohol. One things is good 'cause I draw some conclusions from this for the future. But I have to say I had a lot of fun there. . Also I met there amazing people who became very close friend to me. I think this friendships can last forever.


Filled Under:

6 komentarze:

  1. I tak sama wyjechałas? Ale jesteś odważna :) i huhu, co to za przystojniak :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak całkowicie sama:) czy ja wiem, chyba szalona bardziej, niż odważna hehe :) mój przystojniak:P

      Usuń
  2. Marzy mi się taki wyjazd! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)