wtorek, 10 maja 2016

Times Square New York City #travel #throwback


Po serii #work czas na przyjemną część #travel. Zobaczyć stany to marzenie wielu osób, było i również moim. Z tż wybrałam się razem do Nowego Yorku. Razem spędziliśmy tam jeden dzień, niestety w jego kraju studia zaczynają się we wrześniu więc nie mógł sobie pozwolić na część travel. Ja natomiast wykupiłam sobie potem 3 dniową wycieczkę. Nowy York - Princeton University - Philadelphia - Washington. Koszt takiej wycieczki wyniósł mnie $700, cena wysoka z tego względu, że podróżowałam sama im większa grupa która dzieli pokój tym cena na os. niższa (max 4os grupa) . Nocleg w hotelach takich jak Hilton czy Holdiay Inn. Akurat do tych kosztów dodałam już cenę wejściówek do różnych zwiedzanych punktów. Ale nie o tym dziś.  W tym poście pokażę zdjęcia właśnie z naszego wspólnego wypadu w Nowym Yorku na Times Square. A w kolejnych moją samodzielną podróż i postaram się o dużo lepszy opis m.in o moich odczuciach, opinii na temat miejsc które odwiedziłam. 

After #work series time to write about more pleasure as It is #travel part. I think everyone dreams about trip to USA, also It has been my dream. With my bf we went to New York City. We spent there one day togheter. Unfortunately his studies has started in September so He had to come back to his country and couldn't travel as much as I was. After that one day I bought 3 days trip New York - Princeton University - Philadelphia - Washington. Cost this trip was around $700 (including food, tickets, hotels), Price was high because I was travel alone. The best price is for group 4, and nights are in hotels like Hilton, Holiday Inn.  But more about it later. In this post I want to show you pictures from our trip to Times Square, NYC, and in the next posts you can exspect my independent trip and I will write you my opinion about all these places I have visited.

Time Square plac na manhattanie w Nowym Jorku. Idąc tam na pewno trzeba się uzbroić w cierpliwość, a wszczególności gdy nie lubi się przebywać w dużym tłumie. Nie ważne jaka pora dnia czy nocy jest tam multum osób. Napotkać możemy również wiele przebranych osób w różne znane postacie z kreskówek, filmów czy też pół nagie Panie z malunkiem amerykańskiej flagi na ciele. Na Time Square znajdziemy wiele sklepów, znanych marek, jak i też knajpki i fastfoody. Nie mogę powiedzieć, że jest tam pięknie czy ładnie, mogę natomiast stwierdzić, że na pewno w jakiś sposób zachwyca to miejsce tym jak tętni tam życie i tego jak wiele ledów i telebimów z reklamami oświetla tę ulicę.


Filled Under:

5 komentarze:

  1. Już oglądając zdjęcia można wyczuć tą atmosferę jaka tam panuje:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy marzy o takich chwilach, masz rację! Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :)
    Moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno niezapomniany czas !:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)