wtorek, 31 maja 2016

Philadelphia #throwback #travel


Kolejnym dniem wycieczki było zwiedzanie Philadelphia i Princeton University.  Dziś będzie właśnie o Filadelfii.:) Piękne miasto które zwiedzaliśmy jak dla mnie w nietypowy sposób, a mianowicie takim a'la busiko/łódką  które nazywa się "Ride the Duck".Było to zwiedzanie zarówno lądem jak i wodą. W bardzo ciekawy i zabawny sposób Pani kierowca opowiadała o historii miasta i ciekawostkach związanych z nim. Ta wyprawa trwała ok. 80 min i było to bardzo fajne doświadczenie. Bardzo spodobał mi się ten sposób zwiedzania. Na koniec każdy uczestnik wycieczki otrzymał, śmieszne piszczałki w kształcie kaczego pyszczka, nie ma to tamto idealnie wpasował się gadżet w obecnie panującą sytuacje w Polsce;D (if you know what I mean;P)
A co do samego miasta, wydało mi się bardziej przyjazne niż NYC.  Nie byłam tam na spacerze i nie włóczyłam się samotnie tak jak w nowym jorku więc też, nie mam, aż tak wielkiego porównania. Ale z chęcią wybrałabym się tam jeszcze raz, aby tym razem zobaczyć miasto nie z turystycznego punktu widzenia.

Filled Under:

1 komentarze:

  1. Genialne doświadczenie. Ile bym dała, by odwiedzić Stany <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)