czwartek, 21 kwietnia 2016

spring time


W końcu czuć wiosnę w powietrzu. Pogoda rozpieszcza coraz bardziej, chociaż jak to nad morzem bywa wiatr daje ostro popalić. Dziś przychodzę z nowszymi zdjęciami z tego miesiąca. Outfit codzienny. Zakochałam się w białych spodniach, jest to na pewno must have tej wiosny i pewnie wakacji:) Na zdjęciach możecie zobaczyć moją zdobycz przywiezioną z NY, a mianowicie oryginalną torebkę Michael Kors - selma.

Finally I can feel spring in the air. The weather is better and better, but the wind is still really cold. Today I want to show you photos from this month. It's "outfit of the day". I felt in love with white jeans. It's must have of this spring and probably of the summer too.


Jeans - New Yorker // Shoes - Lidl // Handbag - Michael Kors // Tunic - // Jacket - // Sunnies - @ //


Filled Under:

5 komentarze:

  1. Ja także czuję już wiosnę ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jestem ciekawa ile tam kosztuje ta torebka? To moje niemałe marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam dokładnie ile płaciłam coś ok. $220 więc bardzo tanio, patrząc na to, że było to w stanach dosłownie kilka dni mojej pracy:)

      Usuń
  3. ale widoki ♥ ślicznie wyglądasz! Okulary idealnie dobrane ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ootd :) ja też chodziłabym w białych spodniach codziennie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)