poniedziałek, 5 stycznia 2015

sylwester 2014/2015



Grudzień był dość zwariowanym miesiącem z totalnym brakiem wolnego czasu. Mam nadzieje, że ten nowy rok przyniesie mi więcej mobilizacji jeśli chodzi o bloga, bo w całej reszcie zapowiada się na prawdę dobrze. No i oczywiście mam nadzieje, że uda mi się zrealizować moje wszystkie plany:) Styczeń i luty powinien być trochę luźniejszy w moim terminarzu nie licząc tego, że pierwsza sesja na nowej uczelni przede mną ale dam radę, więc postaram się namówić koleżanki na zdjęcia;D 

Za nami już święta i sylwester:) Jak spędziliście ten czas? Ja bardzo rodzinnie i w sumie nawet w te święta się nie przejadłam:D natomiast sylwester jak najbardziej miło i tanecznie na domówce z przyjaciółmi:) 


// Skirt - LEMONADA via Boutique ladies // Crop Top - Stradivarius // Necklace - Katherine // Bracelet - @ // High heels - merg.pl

Filled Under:

15 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz w tym topie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :) Bywaj częściej na blogu jest swietny :)
    zapraszam :)
    sstyloo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale rajstopy Kochana :) Pięknie :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful post...
    Www.mrsnoone.it
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :)
    ja bym się chciała cofnąc i znowu mieć tyle wolnego :P pierwsze dni pracy po Świętach dały mi się we znaki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. zwlekam :( wiem, okropna jestem i niezdecydowana eh eh, nie wiem na jakie się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz. :-) Dołączam jako kolejna obserwatorka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. woww, przepięknie wyglądałaś ;)
    a takie imprezy domówki są najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)