piątek, 9 stycznia 2015

Mix outfitów


Tak jak wspominałam,  brak czasu ogarnął moje życie ostatnimi czasy więc, nie mam nowych zdjęć i na razie nie wiem kiedy je wykonam jak kończę pracę to już ciemno za oknem. Postaram się  w jakiś luźniejszy weekend coś pokombinować o ile pogoda będzie sprzyjać:)
Ale jak mam się zmobilizować do regularniejszego pisania pomyślałam, że mogę wstawić wam zebrane zdjęcia stylizacji z życia codziennego, które wstawiam na instagram.
Stylizacje nie będą przekoloryzowane i wymyślne ponieważ pokazują to jak codziennie wyglądam gdy idę rano do pracy, a wtedy każdą minutę poświęcam na to aby pozostać jeszcze w łóżku więc ubieram się i maluję dosłownie w 15min:D
Outfit z wigilii.
Nastrojowo przed świętami :)

Filled Under:

10 komentarze:

  1. pierwsza spódniczka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    .
    Co ty na to Obs za Obs
    Jak tak napiszu mnie na blogu w kom
    Zapraszam do mnie http://transvormens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zestawy są świetne, ale najbardziej mój wzrok przykuła ta kraciasta spódniczka, rewelacyjna jest! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetne wyczucie stylu! :)
    Zaproszenie!
    Jeżeli jesteś szczęsliwą posiadaczką konta na facebook'u to serdecznie zaprasza Cię do dołączenia do grupy Polskich blogerek, które mają bloga na domenie blogger: klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja najlepsza!


    http://malinnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały blog! Podziwiam! :D Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)