środa, 3 grudnia 2014

Boutique ladies


Dziś kochani przychodzę do was z totalnie innym postem. A mianowicie chcę wam pokazać nowy butik który otworzyła moja znajoma. Butik znajduje się w moim ukochanym mieście Pucku.
Sama właścicielka ma bardzo fajny styl więc, od razu wiedziałam, że rzeczy które będzie sprowadzać do butiku będą rewelacyjne i nie pomyliłam się. Jakość jest na prawdę dobra, a ceny przystępne. 
Styl jaki można w nim znaleźć jest bardzo kobiecy, seksowny ale również sportowy. Manekiny wystylizowane są przeze mnie. Koniecznie dajcie znać jak wam się podobają!:))  

Zachęcam was do polubienia profilu na facebooku KLIK, ponieważ jest możliwość kupna rzeczy przez internet:)

Post NIE jest sponsorowany.

Zdjęcia pochodzą z 2 tygodni. W sobotę w butiku będzie nowa kolekcja. Koniecznie kochani dajcie znać czy będziecie chcieli co jakiś czas post właśnie ze stylizacją manekinów które będę ubierać;)

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa.


Filled Under:

5 komentarze:

  1. Świetne ma rzeczy :0 <3

    http://luxwell.blogspot.com/2014/12/strange-habits-makeup.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie rzeczy świetna, a najbardziej mój wzrok przykuły czapki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. JAKIE ŁADNE RZECZY ♥
    CUDOWNIE
    pozdrawiam,
    Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam do Liebster Blog Award! :)
    Zapraszam; http://m0dzelewska-blog.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-2.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)