wtorek, 11 listopada 2014

Instamix :)


Za każdym razem jak mam zamiar wrócić do regularnego pisania postów coś pokrzyżuje mi plany. No cóż nikt nie mówił, że będzie łatwo, a 3 letnie prowadzenie tego bloga pokazało mi, że z roku na rok coraz trudniej jest pisać regularne posty. But I try!:) 
Znów nie mogę wybrać się na zdjęcia w plener z powodów zdrowotnych dopóki nie wygoi mi się palec do końca ciężko mi chodzić w obuwiu. Więc muszę ogarnąć jakieś fajne zdjęcia w domu albo w ogródku. No cóż jeszcze jakiś minimum tydzień będę się goić.

Dawno nie było mixu zdjęć, a wiem, że nie wszyscy z was zaglądają na instagram gdzie aktualizuję zdjęcia dosyc często :)  Dlatego dla was skrót tego co się działo u mnie przez ostatnie miesiące.


1. Sphinx 2. Kaczuszka w Maredo Koszalin 3. Babski wieczór 4. Czas na rosół
 Seeeeelfie :D
 Nowe hybrydy - dopiero się uczę!:)
 OOTD - czyli codzienny strój:)
 1. Mój wieczorny relax 2. Moje cudo♥ Jak się odkłada to się ma;D 3. Simo-maniaczka ♥ 4. W podróży  Hot moda musi byc:)
 1. Selfie 2. Jestę licencjatę:) 3. Kawka w Willa Puck 4. Z przyjaciółką i osobistym fotografem w jednym ;D

Dajcie kochani znać czy jesteście zainteresowani postem o The sims 4 z moją opinią:) 

MIŁEGO DNIA!:)

Filled Under:

23 komentarze:

  1. fajne zdjęcia :)
    ja bym z chęcią poczytała o Simsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo teraz wiem, że byla promocja Simsów haha ;)
    Świetny mix, uwielbiam takie oglądac! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jak zawsze... hybrydki super

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie tak samo jak Ty obiecuję, że będę pisać regularnie... ale ostatnio wolę życie realne;) Aczkolwiek znalazłam mały sposób:) Planuję posty:) świetny mix

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ostatnio zrobiłam sobie hybrydę :P A co do wyjścia na zdjęcia - faktycznie jest ciężko znaleźć chwilę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. a co sobie w palec zrobilas? :) ja mam zlamany od sierpnia ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Instagramowe podsumowanie zawsze jest w porzo :) Bardzo fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne fotki, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zbieram się do zakupu hybryd już chyba od miesiąca :P widzę bratnią duszę jeśli chodzi o simsy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie piszesz, widać, że bardzo dużo pracy wkładasz w bloga :)
    genialne zdjęcia <3

    http://v-rnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. w Sphinx jest bardzo pyszne jedzonko ; )
    hybrydy bardzo ładne, podobają mi się ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia Kochana! Tęskno mi za Tobą :* :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Na talerzach same pyszności :-) A hybrydy wychodzą ci świetnie :-) W simsy dawniej grałam non stop! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. have a nice day!
    www.mrsnoone.it
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing instagram pictures & would you like to follow each
    other on GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know & lets keep in touch!


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam hybrydy!fajne miętowe migdałki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopiero się uczysz? Twoje paznokcie wyglądają świetnie! Oby tak dalej ^^

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam jedzenie w Sphinxie! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)