poniedziałek, 3 listopada 2014

beautiful Autumn


Co roku czytam jak to bloggerki nie mogą doczekac się jesieni - nigdy jej nie lubiłam, więc nie mogłam tego zrozumiec. Lecz w tym roku jesień przeszła sama siebie i jestem jak najbardziej na TAK:) Prawdziwa złota jesień, aż chce się spacerować i korzystać z jej uroków.
Wprawdzie podczas wykonywania akurat tych zdjęć było dosyć chłodno (niestety zdjęcia robiłyśmy przed południem tydzień temu) ale od tamtego czasu już tak chłodnego dnia nie było i mam nadzieje, że prędko nie będzie:) 

Bądź na bieżąco ----> INSTARGARM

Za zdjęcia dziękuję przyjaciółce Kasi! ;) również na zdjęciu możecie zobaczyć moje małe spełnienie marzeń - w końcu raz się żyje, a nagrodzić miałam się za co!;) Na żywo torebka Armani Jeans jest jeszcze piękniejsza <3


OUTFIT:
Sneakers - Cropp 
Jeansy - sklepEwa 
 Narzutka - sklepEwa
Komin - sklepEwa
Futrzana kamizelka - New Yorker
Torebka - Armani Jeans (eobuwie.pl)


Filled Under:

14 komentarze:

  1. Ja także nie mam nic przeciwko takiej jesieni! :) kochaaana kwitnąco wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNA JESIEŃ!! I tak powinno być w każdym roku!!

    Pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :>
    takiej jeszcze nie widziałam :) oryginalna ;) i taa torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. :) I jest i ona! Piękna ta torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę świetny ten futrzak ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)
    Cudny futrzak! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, a torebka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna jesień jest tego roku! :) ja bardzo nie mogłam się pogodzić z odejściem lata (jak co roku,ale w tym wyjątkowo baardzo mnie to dotknęło), ale bardzo się cieszę,że ta jesień jest taka piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog - posty napisane z sensem, miło się czyta i fajne zdjęcia. :)

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)