piątek, 26 września 2014

The next chapter..


Kolejny rozdział mojego życia został zamknięty. A mianowicie tak jak wspominałam na FB czy INSTAGRAMIE, skończyłam swoją edukację w Koszalinie. Obroniłam pracę licencjacką z Finansów i Rachunkowości. Mimo, że nie jest to kierunek który mnie w jakikolwiek sposób interesuje udało mi się wytrwać do końca.
Nigdy nie jest za późno aby zacząć robić to co nas naprawdę interesuje. Dużo czasu zajęło mi szukanie kierunku w którym chciałabym iść i zajmować się resztę tego pokręconego życia. Od następnego tygodnia zaczynam studia w Gdańsku kierunek KOSMETOLOGIA. Tyle lat zastanawiałam się czy podołam czy to jest to. I wiecie co? Jak nie spróbuję to się nie dowiem:D Wiem, że chcę resztę życia spędzić na robieniu rzęs, robiąc różne pielęgnacyjne zabiegi, dbać o wasz nastrój kobitki i sprawiać abyście czuły się piękne oraz w przyszłości móc zrobić kilka kursów które na chwilę obecną nie mogę zrobić tylko dlatego, że nie mam żadnego podstawowego wykształcenia w tym kierunku.
Moje plany już znacie i również wiecie dlaczego ostatnio było mnie tak mało:D obrona pochłonęła mój wolny czas całkowicie. Ale był też czas na relaks;) 

Dzisiejsze zdjęcia są z przed tygodnia z wypadu z kuzynostwem i znajomym na bilard :) 
O outficie chyba nie  muszę nic pisać na zdjęciach wszystko dokładnie widać:) 


OUTFIT:
Shoes - Merg
Skirt, Jacket - Sinsay
Top - New Yorker 
Shawl - Stradivarius
Bag - @

Filled Under:

16 komentarze:

  1. Powodzenia na nowym kierunku:) Ja w tym roku postanowiłam zapisać się do szkoły policealnej:) Tak żeby chociaż mieć jakiś papierek czy coś:) Wybrałam technik usług kosmetycznych:)


    Śliczną spódniczkę masz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!:) A to będziesz mieć więcej praktyki na zajęciach ode mnie:)

      Usuń
  2. Gratuluję Ci baaardzo serdecznie obrony :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow! Brawo, brawo, brawo! Trzymam za Ciebie mocno kciuki - super krok :)

    PS. Piszę ten komentarz drugi raz, bo nie wiem czy poprzedni się doda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ten miałam do zaakceptowania. Dziękuje ślicznie kochana :)

      Usuń
  4. po pierwsze - gratuluję! A po drugie życzę powodzenia i mocno trzymam kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwszę dziękuje, a po drugie nie dziękuje, aby wszystko poszło zgodnie z planem :*

      Usuń
  5. Wspaniale kochana!! Licencjat to wspaniały dorobek edukacyjny!!! O tak
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! i wytrwałości na następnych studiach :)
    Look świetny!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) Mam nadzieje, że na tych będzie 100 razy lepiej:))

      Usuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)