środa, 13 sierpnia 2014

Plażing


Czy ktoś mi może wyjaśnić dlaczego czas w wakacje tak szybko ucieka? Ani się obejrzałam, a już praktycznie jest połowa sierpnia. Serio? Lipca wcale jakby nie było, a doba miała za mało godzin. Jestem zachwycona tegoroczną pogodą, lipiec nas po rozpieszczał i tylko 2 dni były brzydkie. Nie do wiary, tym bardziej, że zawsze lipiec był padający. Multum turystów, nawet w moim ukochanym miasteczku aż byłam w szoku. Dobrze, że mieszkam nad morzem nie wyobrażam sobie jechać w korkach i gnieść się w tych tłumach. Plusem jest to, że w każdej chwili mogę wyskoczyć sobie na plaże. Standardowo odwiedziła nas rodzinka więc wypadów nad wodę było sporo. A wam jak mijają wakacje?

Zdjęcia z plaży nad zatoką Pucką, a dwa ostatnie z nad morza. 


// T-shirt, Okulary - New Yorker %  //  Shorty - Sinsay // Bransoletki - by me & ice watch sinsay // Torba - Galeria Ewa Puck // 

Filled Under:

33 komentarze:

  1. fajne zdjęcia!
    to fakt,wakacje zawsze szybko mijały,niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, no niestety żeby w ciągu roku tak czas szybko leciał, a w wakacje powoli:)

      Usuń
  2. Z jednej strony fajnie mieszkać nad morzem, ale z drugiej... Ja np. od siebie, ze Śląska mam do granicy w Chorwacji 6 godzin, na jakąś fajną wyspę 10 godzin, nie wyobrażam sobie jechać np. 20 godzin, jak nie więcej znad polskiego morza, a znów cały czas przebywać tam to też nudno ;p. Jedyne co Wam zostało to pewnie samoloty ;p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, wszystko ma swoje plusy i minusy. Zdecydowanie wolę Chorwację od Polskiego morza, ale aby tam się wybrać potrzebuję więcej pieniędzy i sporo czasu wolnego. A tu przynajmniej mam na miejscu i nic za to nie płacę i w każdej wolnej chwili mogę wyskoczyć na plażę;)

      Usuń
  3. ślicznie wygladasz :)) hm nadrobimy to, ale ja ciagle wyjezdzam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh jak ja bym chciała mieszkać nad morzem <3
    super zdjęcia :)

    http://verybeautylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też okropnie ten czas zleciał, a tak uwielbiam lato :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, dla mnie lato mogłoby być caly rok:) od razu mam więcej energii jak świeci słońce i jest ciepło:)

      Usuń
  6. piękne neonowe bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zdjecia. Aczkolwiek fakt- wakacje lecą za szybko! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, ach ale ciałko! ;D
    Plażing, smażing i chillax pełną parą widzę ;D
    Ja dopiero co wróciłam z Mazur i teraz znów w drogę nad morze ;D
    Trzeba korzystać póki czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejć dziękuje!:) No pewnie, trzeba korzystać do puki się może:) A gdzie się wybierasz? ;)

      Usuń
  9. Oj tak wolny czas niesamowicie szybko ucieka :) Dla mnie wakacje bez morza to nie wakacje, mogę tam siedzieć przez kilka miesięcy :)
    U mnie Kochana wszystko w jak najlepszym porządku, odpoczywam sobie i korzystam z każdej wolnej chwili. W końcu od października już oficjalnie studentka. A u Ciebie jak tam? Wszystko ok? Musimy się koniecznie 'kiedyś' spotkać! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że u Ciebie wszystko w porządku:) oo na jaki kierunek się dostałaś? Przede mną jeszcze jeden egzamin i obrona we wrześniu, a potem nowe studia ale zaocznie;)
      Koniecznie, zapraszam do Koszalina w odwiedzinki:)

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia :)
    Cudowne bransoletki - uwielbiam takie :)
    Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne zdjecia! Zapraszam do siebie! Co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) nie bawi mnie obs za obs.. wole prawdziwych czytelników;)

      Usuń
  12. Świetna sesja :D
    Czas na przyjemnościach zawsze niestety szybko leci :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stroje masz! ; ) lipiec był rewelacyjny, byłam najpierw na Suwalszczyźnie, później na Mazurach i pogoda była bajkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuje:) mają już z 3 lata ale nadal dobrze wyglądają :)) No to widzę, również miałaś udane wakacje;)

      Usuń
  14. Super zdjecia✌✌
    paula-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bransoletki cudowne *.* sama robiłas? :D zdjecia tak samo i ten t-shirt :D megaa

    http://destiny-of-prophecy.blogspot.com/ Rozdział 5 już jest :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. plażing idealny
    ♥ ♥ ♥
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl:*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)