czwartek, 21 sierpnia 2014

New stuff


Dawno na blogu nie pokazywałam co nowego w padło w moje ręce. Zawsze podziwiałam inne bloggerki, że potrafią sobie stworzyć sezonową WISH LIST i całkowicie się jej trzymać. Nadal nie umiem zebrać się do tego aby wypisać co by mi się przydało ale stworzyłam sobie w głowie taką mini listę. Będąc na zakupach dokładnie wiem co potrzebuję i staram się ograniczyć impulsywne kupowanie. Jest to dosyć ciężkie do zrealizowania tym bardziej, że w każdym sklepie aż krzyczą do nas napisy WYPRZEDAŻ, PROMOCJA ale dałam radę. Nastawiłam się na zakupy potrzebnych rzeczy na jesień. Dzięki temu mój portfel aż tak mocno nie ucierpiał, a ja z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że powoli kompletuję w szafie moją listę. Przede mną jeszcze dokładne przejrzenie szafy i uporządkowanie rzeczy w których już nie chodzę no i dokupienie reszty rzeczy :))

Rękawiczki z milutkim polarem w środku 19,90zł
reszty cen nie pamietam ale bransoletki to koszt jakis 5-7zł  ;) 
Bransoletka na czarnym rzemyku oraz naszyjnik I love you są z serii Best Friends i w komplecie były 2 takie same sztuki :) 
Powyższe rzeczy zakupiłam w sklepie Sinsay
Najniższa w mojej kolekcji i zarazem najwygodniejsza para szpilek!:) Z zewnątrz eco-skóra, a w środku prawdziwa skórka dzięki temu są bardzo bardzo wygodne;) - Galeria Mody Ewa Puck
Japonki na mini koturnie prezent od rodziców z Chorwacji
Narzutka z kapturem - Galeria Mody Ewa Puck

Na mojej liście zakupów są jeszcze na pewno jeansy, botki, płaszczyk i z tym ostatnim będę miała największe problemy. Jak w końcu zrobię porządki w szafach pewnie kilka rzeczy dopiszę do listy. 
A wy tworzycie takie wish listy? Wpadacie w szał zakupowy trwających teraz wyprzedaży letnich?

EDIT:
aaa zapomniałam o mojej wspaniałej koszuli!:) Jak pewnie zauważyliście raczej nie zdarza mi się nosić koszul ponieważ za zwyczaj źle się w nich czuje. Ale jak ujrzałam tę koszulę wiedziałam, że musi być moja. Dzięki bocznym wstawką a'la zwykła bokserka czuję się w niej fantastycznie i idealnie dopasowuje się do mojego ciała.


Filled Under:

25 komentarze:

  1. Ostatnio kupiłam sobie tylko te rzeczy, które mi są potrzebne oraz klasyczne, przez co wiem, że posłużą mi kilka sezonów :)
    Fajne te bluzeczki, u mnie niestety nie ma Sinsay :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i o to chodzi:) Też teraz staram się takie klasyczne rzeczy kupować które będę mogła z różnymi rzeczami zestawić i kilka sezonów przechodzić:)
      uu to współczuję, ja mam jakieś 30km do najbliższego Sinsaya i jak już mam robić zakupy to wolę tam się wybrac;D

      Usuń
  2. Najniższe szpilki są najwygodniejsze! :) widzę, że udane zakupo- prezenty ;) ale fakt, napisy nawołujące "wejdź do naszego sklepu prosssszę, SALE!" potrafią kusić. Dobrze, że się oparłaś- jako tako.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zawsze najniższe są najwygodniejsze;D ja już wiem, że kolejne jakie będę kupować to też będą musiały mieć naturalną skórkę w środku bo są dużo wygodniejsze niż eco. :))
      oj potrafią jestem z siebie dumna, że się oparłam hehe

      Usuń
  3. kochana świetne nowości.... te rękawiczki są z sinsay?? mają ćwieki?? są świetne.... mam dosłownie taqk samo jak Ty, kompletuję już ciuszki i dodatki na sezon jesienny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rękawiczki są z Sinsay i mają bodajże po 2 ćwieki:) są bardzo mięciutkie w środku a ich cena powala na kolana:D załuję, że nie wzięłam jeszcze jednej pary bo mam tędencję do gubienia rękawiczek:D

      Usuń
  4. ile ładnych rzeczy:)
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. i oczywiście z chęcią dodaję do obserwowanych :* buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna koszula i reszta zakupów też bardzo fajna
    świetny szablon, taki elegancki

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/08/powiew-jesieni-czyli-kilka-propozycji.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję;D z tym szablonem mam same problemy hehe:D

      Usuń
  7. Świetne zakupy! Ja również nie potrafię tworzyć wish list, zawsze mam ją w glowie, ale gdy widzę coś ładnego, to nie potrafię się oprzeć.
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak mam ale staram się coraz częściej 5 razy pomyśleć zanim wydam nie potrzebnie pieniądze:)

      Usuń
  8. świetne nowości! ta koszula ostatnia ma bardzo ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie byłabym wstanie trzymać się takiej listy :)
    A zakupy bardzo udane <3

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne nowości :) zazdroszczę u mnie niestety nie ma Sinsay :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)