niedziela, 3 sierpnia 2014

D.I.Y Sinsay


Dziś post w stylu którego jeszcze nie było, a mianowicie DIY. Jakiś czas temu dostałam zaproszenie od marki SINSAY do udziału w akcji która odbyła się w sobotę w Mielnie z serii D.I.Y - Sinsay & Ice Watch Pop UP Store. Moim zadaniem przed sobotą było przerobić t-shirt i spodenki które mi przysłali wg własnego pomysłu. Pomysł od razu mi się spodobał. Chociaż talentu do przeróbki i szycia zbytnio nie mam to podjęłam to wyzwanie. Efekty mojej pracy zobaczycie na zdjęciach, a zdjęcia z akcji w następnym poście!:) 

 Do przeróbki użyłam kawałka materiału, nić, igłę oraz ćwieki.
 Spodenki przed przeróbką
i po:)
 T-shirt przed przeróbką
i po:)
"Dream it, wish it, do it "
Weźcie poprawkę na moje wykonanie jak na pierwszy raz wydaje mi się, że i tak całkiem dobrze mi poszło !:)
MIŁEGO DNIA!:)

Filled Under:

10 komentarze:

  1. oryginalnie wyszło:) pozdrawiam:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się pomysł z t-shirtem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!:) Myślałam, że mnie tu wszyscy zjedziecie heheh

      Usuń
  3. świetny pomysł ze spodenkami i t-shirtem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł na akcje, ale i efekt końcowy Twoich przeróbek świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda akcja naprawdę sympatyczna!:) dzięki:*

      Usuń
  5. ciekawa akcja, w sumie nigdy o takiej nie słyszałam. ;)
    a wykonanie naprawdę pięknie Ci wyszło, szczególnie że to pierwszy raz. koszulka rewelacyjna, bardzo mi się podoba. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie przerobiłaś.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)