środa, 6 sierpnia 2014

D.I.Y - Sinsay & Ice Watch Pop UP Store


Tak jak wspominałam w ostatnim poście w sobotę odbyły się warsztaty D.I.Y - Sinsay na który wraz z dwoma innymi bloggerkami zostałam zaproszona. Przenośny sklep Sinsay jak zawsze był bardzo kolorowy, była nawet strefa relaksu z dużą ilością poduch!:) Oh czego chcieć wiecej:) Atmosfera była bardzo radosna, a pogoda dopisała. Naszym zadaniem było opowiedzenie o przerobionych przez nas wcześniej rzeczach. 

Na zdjęciach możecie mnie zobaczyć w nowym kolorze włosów;) 
// Sukienka, okulary - H&M // Trampki - Auchan // Zegarek - @ //


Filled Under:

20 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. jest czego było naprawdę świetnie;))

      Usuń
  2. Cudowny kolor ! Pasuje Ci ;)

    Obserwujemy z Maleństwem i zapraszamy do nas ;)
    zyciewmegapikselach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje, dobrze się w nim czuje:)

      Usuń
  3. lubię ten sklep, odkryłam go stosunkowo niedawno bo jakieś 10 miesięcy temu i często do niego zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go lubię, to nie jest piękna niedawno;p Sinsay jest na rynku dopiero od marca 2013 :))

      Usuń
  4. ale fajnie zdjecia ;) musialo byc super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj było, szkoda tylko, że miałam mało czasu..

      Usuń
  5. musiało być super ;) wszystkie wyglądałyście pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie było super :)
    te kolorowe zegarki świetne *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia <33
    fajne takie warsztaty :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wydarzenia! A zmiana koloru włosów moim zdaniem na plus :)
    Kierunek zmieniłam z ekonomii na elektroradiologię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor wlosow jest okey, nie przytłacza i nie wygladasz smutno :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)