czwartek, 10 lipca 2014

summer time


uuu.. tak długiej przerwy to tu jeszcze nie było.. aż miesiąc. Straciłam zapał, do pisania, robienia zdjęć ogólny leń, a jedyne co sprawiało mi uśmiech to doczepianie rzęs. W pozostałym czasie skupiłam się na sobie na spędzeniu czasu z bliskimi i przyjaciółmi. Wakacje zaczęłam świetnie. W sumie kursuję miedzy Puckiem - Trójmiastem - Koszalinem i myślę, że tak będzie całe wakacje. Czy wrócę do systematycznego blogowania nie wiem, okaże się. Chociaż z drugiej strony ciężko mi też wszystko zakończyć - zbyt dużo czasu poświęciłam na stworzenie mojego wirtualnego miejsca. Dziś miałam ochotę po prostu coś wstawić, a że zdjęcia czekają na publikację od czerwca (wstyd;/ ) więc się zmobilizowałam:) Jestem w totalnym szoku, że pomimo jakichkolwiek nowości i tak przez ten czas sporo osób zaglądało. Mam nadzieje, że nadal będziecie :)

Jeśli ktoś chce byc na bieżąco to zachęcam do obserwacji mojego INSTAGRAMA tam cały czas coś nowego publikuję;)


Spodenki - // Koszula - New yorker // Top - stradivarius // Lustrzanki - @ // Baleriny - nn

Filled Under:

20 komentarze:

  1. chciałabym żebyś wróciła:) lubiłam zaglądać do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi miło!:) Cieszę się, że jeszcze ktoś tu został i za mną "tęskni" :D

      Usuń
  2. Przepięknie wyglądasz, świetny top :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawienie :) Wakacje to najlepszy czas do podróżowania ;)
    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, w prawdzie moje wyjazdy w tym roku są miedzy jednym domem a drugim ale zawsze cos:D hehe

      Usuń
  4. Nie byłam na Twoim blogu prawie rok. Sama nie wiem czemu. Dziś wróciłam i jestem pozytywnie zaskoczona - tyle się u Ciebie zmieniło... Wygląd bloga, jakość zdjęć, dbałość o najmniejsze szczegóły.
    Na wakacje zapraszamy do Puław. Wybierasz się w najbliższym czasie? :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że zmiany się podobają, mam nadzieje, że teraz częściej będziesz zaglądac:) Wiesz co byłam w Puławach na 4 dni, czyli zdecydowanie za krótko aby móc cokolwiek zrobić. Zbyt dużą rodzinkę tam mam i każdego trzeba odwiedzic hehe ale może jezscze we wrześniu się pojawię:)

      Usuń
  5. Dawno nie pisałaś, ale ja też dawno tu nie byłam, kurczę! Muszę się poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ja się poprawię z regularnością postów to pewnie i Ty sie poprawisz z odwiedzinami hehe;)

      Usuń
  6. Hej nominowałam Cię do LBA. Więcej na moim blogu: http://antymarka.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za nominację ale nie robię tego typu postów;)

      Usuń
  7. Swietne zdjecia! Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę bardziej mogłaś się wysilić z komentarzem,a nie typowy spam. Nie klikam w linki.

      Usuń
  8. fajne zdjęcia :) Moge wiedzieć jakim aparatem robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, zdjęcia robię Canonem 600d z podstawowym obiektywem :)

      Usuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)