wtorek, 29 lipca 2014

Instagramowe relacje


Najłatwiejszy sposób relacji co działo się u mnie przez ostatnie miesiące to instagram!:) Ta aplikacja pochłonęła mnie całkowicie, jest to fajny sposób udokumentowania swojego spędzonego czasu i w łatwy sposób można sobie przypomnieć i powspominać. Tak więc przzed wami misz masz tego co było!:)

Plaża!:) Tam naprawdę wypoczywam, nie wyobrażam sobie mieszkać daleko od wody!:) Na plaży byłam 6 razy (tylko, albo aż:D ) Mielno, Władysławowo i na miejscu kilka razy w Pucku nad zatoką!:))

W te wakacje przekonałam się do krótki topów!:) Może i mój brzuch nie jest idealny ale "who cares?" ja się w takim stroju czuje bardzo dobrze;)) No i zdobyłam w końcu moje wymarzone legginsy "work out"
Jak wiecie od 3 lat zajmuję się przedłużaniem rzęs, w tym roku zrobiłam kolejny kurs!:)) Efeky rzęs na moich klientkach:) oraz zmieniłam firmę na której sprzęcie pracuję:)
Trochę czasu spedziłam w pociągu Koszalin-Puck-Trójmiasto, oraz pierwszy raz leciałam samolotem♥ Gdańsk->Warszawa, a potem dalej kierunek Puławy na kilka dni!:) no i powrót również samolotem:) 
Spotkałam Sylwię Nowak !! Na żywo jest jeszcze śliczniejsza i malutka, a do tego bardzo miła!! :)) Dorwałam mojego ukochanego spidermana z czasów dzieciństwa no i spędziłam czas z braciszkiem ciotecznym!:)
Pozostały czas spędziłam na spotkaniach ze znajomymi i rodzinką :) Obejrzałam stary ulubiony film (nie uduście mnie za niego) Crossroads, oraz w czasie choroby 4 sezony Instant star z moją ulubioną Alexz Johnson♥ Oczywiscie drinkowanie i dobre jedzenie również mnie nie ominęło:D

A wam jak mijają wakacje? !:)

Ps. Kochane kobitki jeśli któraś z was jest może na wakacjach w Mielnie to zapraszam serdecznie 1 i 2 sierpnia do przenośnego sklepu SINSAY znajdziecie tam pełno atrakcji m.in strefę relaksu oraz warsztatową, gdzie będziecie mogły stworzyć swoje unikalne rzeczy. Będzie można również spotkać tam mnie 2go sierpnia o godzinie 15 właśnie na warsztatach. Zapraszam wszystkich serdecznie!:)

Filled Under:

17 komentarze:

  1. no to widzę, że ostatnie miesiące były bardzo ciekawe :))
    instagram jest super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak!:) Cały czas coś się działo i tak powinno być;)

      Usuń
  2. zdjęcia z instagramu najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne mix:) lubie te zdjęcia;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. potwierdzam, nie mogłabym mieszkać daleko od plaży:D

      Usuń
  5. Świetny mix zdjęć. A Twój brzuch jest bardzo fajny, nie narzekaj ;D Dobrze, że się dobrze w takim stroju czujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narzekać nie mogę;D bo nic nie robię aby go wyrzeźbić ;D

      Usuń
  6. Dziękuję, a i o Twoim mogę powiedzieć to samo! :* kurcze, znowu mi się nowe posty nie otwierają :(

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa jak ja lubię takie instagramowe zdjęcia ; ) brzuch masz bardzo ładny! : )
    film Crossroads jest świetny, uwielbiam go!! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)