środa, 7 maja 2014

When nothing go..


"When nothing go right.. go left"
Lubię to motto. Często właśnie zamiast się poddawać i ubolewać powinniśmy po prostu zmienić kierunek. W końcu każda sytuacja ma kilka rozwiązań. Jasne, każdy z nas chciałby, aby wszystko układało się po jego myśli, a życie było usłane różami. Nie ma tak łatwo. Najczęściej właśnie w momentach, gdy wszystko idzie tak jak powinno napotykamy kłodę na drodze. Totalna sinusoida. Raz u góry raz na dole. Ja powoli wbijam się na górę i nie dam się tym razem za prędko z niej zepchnąć. Chociaż zdecydowanie mam teraz więcej sił i wiary, aby walczyć z losem. Gdy znowu spadnę na sam dół szybko się otrzepię i pójdę właśnie inną ścieżką;)

Zdjęcia wykonane jakis czas temu w Pucku przez moją przyjaciółkę - Darię!:) DZIĘKUJE:*
Moje outfity może i nie wyróżniają się bardzo od innych stawiam na to abym to ja czuła się pięknie i dobrze. Szalonego akcentu dodają moje ulubione botki night walk:)


OUTFIT:
Jeansy - SklepEwa
Bokserka - H&M 
Kurtka - New yorker 
Kardigan - nn
Chusta - stradivarious
Night Walk - merg.pl
Torebka - Mohito

Filled Under:

27 komentarze:

  1. mega wygladasz ;) i te morze wzburzone z tylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje;) to nie morze to zatoka Pucka;)

      Usuń
  2. buty zdecydowanie na tak! reszta komponuje sie swietnie! pozdrawiam

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  3. jej jak ja dawno nad morzem nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam osoby chodzące w takich butach, dla nie szpilki są wyczynem a tu ... <3
    zmienić tok myślenia na pozytywny i wszystko od razu łatwiejsze się staje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty rzeczywiście wyglądają szałowo! Zapraszam na nowy post :)
    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. buty są nieziemskie, nadały charakteru całej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna torebka :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ale może Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia i super buty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie i torebka są genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taki sam kardigan - jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. te buciki to dla mnie Twoj znak rozpoznawczy ;) cudnie wyglądasz i chwalę bardzo mocno to, że stawiasz na własny styl :) Twoje zestawy właśnie tym się wyróżniają! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny zestaw z pazurem, buty są mega

    OdpowiedzUsuń
  14. WSPANIALE, ROCKOWO! MEGA KOBIECO

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne buty <3
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodobało mi się to motto : ) A buty kompletnie szalone! Nadal nie mogę uwierzyć, że można w nich stabilnie ustać : ) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Motto jest prześwietne. ;) Ogółem, to bardzo podoba mi się ten outfit, pasuje do Ciebie. No i buty - są po prostu cudowne..
    Zapraszam do siebie,
    http://schizokaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Statyczne zdjęcia ok. Chodzenie w "kopytkach" już wygląda gorzej. Czy to rodzaj pokuty? :)

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)