wtorek, 27 maja 2014

The sun is burning my eyes..


Nie wiem jak wy ale jestem totalnie szczęśliwa. Naładowałam baterie dzięki pięknej pogodzie trwającej do wczoraj. Cieplutko, można było się opalać i nastrój od razu jest lepszy. Ah !! Szkoda tylko, że zbliża się czerwiec, a więc najcięższy miesiąc dla studenta. U mnie wiąże się on z samymi kolokwiami i od połowy miesiąca z sesją, a potem obrona. Postaram się w miarę regularnie wstawiać wpisy, ale jeśli mi nie wyjdzie to weźcie na to poprawkę chcę jak najszybciej wszystko pozaliczać i mieć z głowy:) No ale przejdźmy do milszych rzeczy jakimi są zdjęcia;) Wykonała je ponownie koleżanka ze studiów - Natalia:) Coraz lepiej jej wychodzą, a z tych zdjęć na prawdę jestem zadowolona. Zostały one w prawdzie wykonane na  koniec kwietnia, ale nadal wpisują się w temperaturę za oknem;) 

 
 
 
 

OUTFIT:
Maxi - Preska / Bokserka - nn / Komin - Glitter / Torebka - z wakacji z Chorwacji / 
Aviatorki - @ / Trampki - Addidas

Filled Under:

36 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia a Ty super wyglądasz. Ja tez naładowałam akumulatory spędzając aktywnie czas i teraz pełan energii zabieram się za to, co Ty czyli przygotowania do zaliczeń, też chcę mieć to najszybciej za sobą :) A taką maxi spódnicę właśnie sprezentowałam mamie na dzień mamy. Marzyła jej się pomarańczowa spódnica i bluzka w marynarskie pasy w zestawie, więc teraz już ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie prezenty są świetne, a spódnice maxi bardzo wygodne i pasują na prawie każdą okazje;)

      Usuń
  2. ja tez teraz laduje baterie chociaz dzisiaj jest strasznie zimno i znowu w kurtce wszyscy ;< slicznie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica przecudowna!:) Już życzę Tobie powodzenia na sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna spódnica! Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz... fajnie dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana ta maxi jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna ta spódnica ;-)
    Ja już po sesji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety jeszcze jeden egz standardowo we wrześniu:(

      Usuń
  8. Prześliczna stylizacja, dobrze Ci w tych kolorkach:)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful combo of colors, i love this long skirt!
    www.mrsnoone.it.
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie! :)
    pasuje Ci taki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Finanse i Rachunkowość, przede mną obrona;/

      Usuń
  12. super, cudowne magiczne kolory!!! i lustrzanki!! pięknie

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz :-) Trampki mega mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, nic tak nie motywuje jak słoneczko :)))
    Ale pięknie wyglądasz! super spódnica ❤️

    buziaki
    http://muufre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. miłe dla oka połączenie kolorów :)prawie wszystko pod kolor-nawet twoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz kochana. Z miłą chęcią obserwuje i zapraszam do siebie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny masz blog :) OBSERWUJĘ ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny zestaw, bardzo podobają mi się buciki !

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny zestaw, bardzo podobają mi się buciki !

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz przecudownie! Na prawdę inspirujesz, masz to coś co sprawia, że chce się tu częściej bywać.. ;)

    Pozdrawiamy z Maleństwem i na pewno jeszcze nie raz tu zajrzymy!
    zyciewmegapikselach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)