wtorek, 13 maja 2014

Orange and black


Kilka tygodni temu jak powstały te zdjęcia temperatura rozpieszczała. Było cieplutko i aż chciało się wychodzić. Mamy teraz Maj, a ja najchętniej zakopałabym się pod kołdrę i piła ciepłą herbatkę. Helooo co jest grane? Mój organizm szlak trafia od tego co się dzieje raz słońce  i ciepło za 5 min deszcz i zimnica.. jak tu nie zwariować? Staram się pozytywnie nastrajać, w końcu to ostatni miesiąc gdzie nie mam aż tak dużo nauki na uczelni. W czerwcu standardowo zacznie się kongo. Najbliższe 2 tygodnie mam nadzieje pomogą utrzymac dobre samopoczucie ponieważ zapowiadają się bardzo pozytywnie. Przede wszystkim dużo czasu spędzonego w domu z rodzinką i przyjaciółmi:) Również szykuję się na kolejny kurs, ale o tym myślę napiszę już po fakcie w osobnym poście;)

Mój strój tamtego dnia nastrajał mnie pozytywnie. Lubię żarówiaste kolory dodają mi one powera i dobrego samopoczucia. Nowe aviatorki podbiły moje serce, może nie koniecznie pasują mi one w 100%, ale who cares? Grunt, że czuje się w nich dobrze;) Zdjęcia trochę prześwietlone wybaczcie, ale tak dawało wtedy słońce, że ciężko było wykonać je inaczej:)
Zdj. by Natalia:) Dziękuje;*



OUTFIT
Balerinki - nn
Spodnie, Torebka - SklepEwa
Bokserka, ramoneska - New yorker
Top - bershka
Chusta - stradivarius
Okulary -@

Filled Under:

38 komentarze:

  1. Jak się na Ciebie patrzy aż czuć lato:)
    Racja z tą pogodą jest porażka!

    Pozdrawiam:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie modnie , wesolo i wiosennie!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oj faktycznie musialo byc cieplo :D kurcze, az mi do Ciebie nie pasuja plaskie buty, kojarzysz mi sie ze szpilkami czy tam po prostu na koturnie : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha często to słyszę:D ale ja na prawdę nie chodzę tylko w obcasach:D zdarza mi się ubrać płaskie obuwie chociaż fakt mam mało takich butów w szafie;D

      Usuń
  4. Taa, teraz pogoda raczej nie rozpieszcza.. Śliczne zdjęcia^^
    http://czary-mary1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie na szczęście już po sesji:)
    Świetny Top masz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale masz dobrze:) tez chciałabym byc juz po..

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia, a co do pogody to racja, strasznie się zmienia ;p
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    zlotykrolik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) cale szczeście w końcu się wypogodziło:D

      Usuń
  7. cudny ootd :) wiosenny

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wiosennie, uwielbiam <3
    niestety u mnie tez pogoda obecnie nie rozpieszcza ;
    stan powodziowy w mojej miejscowości ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorki super i ten top pod pomarańczą trafiony w 10-tkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba!:)

      Usuń
  10. Ładnie :)Tak "luzacko".Szkoda, że pogoda za oknem nie jest ostatnio tak piękna jak ta na powyższych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, lubię takie luźne zestawy:)

      Usuń
  11. fajny outfit :) kolorystyka jak najbardziej trafiona - pomarańczowy, mój ulubiony kolor :D

    http://dreamlikemimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw. Najlepsza okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyglądasz :-) taka słoneczna pogoda mogłaby już wrócić do nas :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. really cool summer outfit with the leather pants and bright orange top!

    Check out my latest posts on the Blog :)
    AL xx
    RASSP
    TwitterInstagram

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mi się marzą aviatorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz ich wszędzie pełno i ceny też przeróżne;)

      Usuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)