piątek, 25 kwietnia 2014

Rolki


Po ostatnim eleganckim wydaniu przyszedł czas na coś wygodniejszego;) 
Przez ostatni rok nasilił się szał na zdrowy, sportowy tryb życia. Ja do ludzi chętnie uprawiających sport nie należę, a tym bardziej zdrowo się odżywiających. Jak to miałabym sobie odmówić tych tłuściutkich sosów i mięs?- O nie!:) Siłownia czy ćwiczenia w domu są dla mnie krótkofalowe. Łapie mnie chęć ćwiczę jakiś okres czasu po czym przychodzi lenistwo. Dlatego uwielbiam jak przychodzi wiosna i lato. To właśnie wtedy mam najwięcej energii i mogę wybrać się na moje ukochane rolki. Oj tak to jest chyba jedyny sport do którego pałam tak pozytywnymi emocjami. Rower o nie.. wymyślę 1000 rzeczy które muszę w danej chwili zrobić, a na rolki zawsze znajdę chęci;D w szczególności gdy mogę wybrać się w tak wyborowym towarzystwie jak z moją sis Oliwią;) Dodatkowo próbuję się zmobilizować do ćwiczeń w domu ale z tym zawsze jest ciężko:D
Przechodząc do mojego stroju, jest idealny zarówno na rolki jak i wypad na miasto, zakupy czy spacer. Na rolki wybieram do niego nerkę aby nic mi nie przeszkadzało, natomiast na każda inną okazję pasuje torebka;) W takim stroju czuję się w 100% sobą i jest mi mega wygodnie!:)

OUTFIT
Sneakers - nn
Baggy - sklepEwa
T-shirt - H&M
Ramoneska - New Yorker 
Chusta - Stradivarius
Okulary - Firmoo
Nerka - Maris Władysławowo (zakup klika lat temu)
Rolki - nie pamiętam zakupione jeszcze w gimnazjum w jakimś sportowym sklepie w 3city;) 

MIŁEGO DNIA!:)

Filled Under:

45 komentarze:

  1. fajny pościk :) sama bym pojezdzila na rolkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam odwrotnie- na rower zazwyczaj chętnie się wybieram a na rolkach nie jeżdżę w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam nauczyć się jeździć na rolkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nigdy nie jest za późno:)

      Usuń
  4. Ja by, chciała sobie pojeździć na rolkach;) niestety ich nie posiadam:) świetne Baggi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rolki to inwestycja na lata;) ja moje kupiłam jeszcze za czasów gimnazjum wydałam wprawdzie sporą sumkę w sklepie sportowym ale warto było ;)) mają już ponad 7 lat i nadal w miarę wyglądają :)

      Usuń
  5. Właśnie mnie natchnęłaś, może wieczorkiem pośmigam na rolkach ;)
    dijasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pojeździłoby się na rolkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam jazde na rolkach, swietne masz dresy! :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. a moje rolki leżą i się kurzą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana to czas je wyciagnąc;P wezmę ze sobą moje i pośmigamy razem:)

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz! Kiedyś uwielbiałam rolki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuje;) kiedys? to czas do tego wrocic;))

      Usuń
  10. rolki-wiosna już z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam taki luźny styl :) świetnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale mi się marzą rolki! Boskie baggy ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wpadaj nad morze to pojdziemy razem;D

      Usuń
  13. zawsze chciałam się nauczyć jezdzic na rolkach ale jak je juz zalozylam to tak sie poobijałam że powiedzialam nigdy wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no niestety każdy sport na początku przynosi siniaki:)) ja sie nauczyłam jako dziecko wiec w sumie ledwo pamiętam początki:)

      Usuń
  14. u mnie jest inaczej, zawsze znajdę jakąś wymówkę, żeby na te rolki nie iść :P
    fajny zestaw, podoba mi się połączenie tych spodni z chustką (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuje;)) jak się coś lubi robic to znajdzie się czas;)

      Usuń
  15. Jak byłam mała to rolki miałam. Teraz jak już to wskakuje na rower. Nie wiem, czy bym umiała jeszcze na rolkach jeździć xD Chociaż mniej bym się bała niż na łyżwach o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ponąc tak jak z jazdą na rowerze tego się nie zapomina;D

      Usuń
  16. Świetny zestaw - idealny na rolki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Outfit mi się bardzo podoba. Egh, fajnie byłoby znów pojeździć na rolkach..
    http://diary-ordinary-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Również wolę rolki :) Obecnie są zepsute, a od początku roku ćwiczę w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja cały czas próbuje sie zmobilizowac do cwiczen w domu:D

      Usuń
  19. bardzo fajny, luźny zestaw, my uwielbiamy rolki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedynie przyszyłam zbędne ramiączka do stanika a z drugiej strony do ramiączek które ten stanik trzymają.
    Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne dresiki ;D
    dawno nie bylam n rolkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz ;)) chyba wybiorę się na rolki :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  23. hahah! So fun! Love it! I however am not great at this!

    i can’t afford my lifestyle

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)