niedziela, 13 kwietnia 2014

Pink heart ♥


Cieszy mnie tak pozytywny odbiór nowego wyglądu!:) Dawno na blogu nie pojawił się, żaden outfit. Więc o to jest. Ostatnimi czasy często sięgam po klasyczną czerń. Gdy nie mam ochoty myśleć nad tym co ubrać i pogoda za oknem nie dopisuje jest to dla mnie najlepsze rozwiązanie. Outfit składa się praktycznie z samych nowych rzeczy które mieliście okazje zobaczyć jakiś czas temu w poście zakupy. W tym wydaniu czuję się bardzo dobrze.W sumie każda z tych rzeczy jest przeze mnie bardzo często "męczona", razem jak i osobno. Różowe serce na tunice nadaje fajnego charakteru całości, natomiast a'la skórzane spodnie stały się moimi ulubionymi - pasują praktycznie do wszystkiego. Całość dopełniają niezawodne sneakersy. Dzięki nim nogi wyglądają szczuplej i na dłuższe, a do tego są mega wygodne i nadają się na "latanie" po mieście;)


OUTFIT:
Ramoneska - New Yorker
Tunika - nn
Spodnie, komin - SklepEwa
Sneakers - nn
Torebka - Mohito 


Filled Under:

57 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajna ta tuniczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. bo wspaniały "fotograf" robił:) moja przyjaciółka;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuje, codziennie ją męczę:D hihi

      Usuń
  4. Bardzo, bardzo fajny zestaw :) ciekawa ta bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wygląd bloga, zazdroszcze serioo :D Świetna stylizacja, tez lubie czern.

    pozdrawiam http://fanaforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. http://rozaliafashion.blogspot.com/
    obserwuje i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz genialnie,
    Jesteś bardzo ładna!
    Obserwuję :)

    http://panitruskaffeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komplement!:) Mam nadzieje, że będzie Ci się tu nadal podobać;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. to nie płaszczyk to tunika i ramoneska;D ktoś tu posta nie czytał:P

      Usuń
  9. świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/sheinside-z-racji-tego-ze-probuje.html
    z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna torebka :-) Lubię też takie tuniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo czern-tak jak lubie :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw :)
    Że ja nie pomyślałam o takiej kurtce no ;)
    A wygląd bloga jest super, bardzo dobrze się czyta i ogląda :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym mi zależało, aby wszystko było przejrzyście;)

      Usuń
  13. Fajny ten nowy wygląd bloga i super ramoneska ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. postaram się!:) Chociaż zwykle zdjęcia z uśmiechem idą do kosza;D

      Usuń
  15. super tunika!:) Co do moich rzęs to już ich taki urok;) zalotką już próbowałam i nie podobało mi się co z nimi zrobiła.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. torebka i tunika bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ramoneska - super!!!!
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka słodka ta tunika z sercem! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja, bluzka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super stylizacja ;)) spodnie i torebka sa cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. też lubię czerń i na szybko ją wybieram. Fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna kurtka i torebka!:)

    FILMIK MOST LIKELY TO.. - https://www.youtube.com/watch?v=lAkLOyBOOKk
    http://claud-cloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bluzeczka z serduszkiem jest na serio fantastyczna mam podobna tylko z rozowym diamentem ;)

    pozdrawiam i sciaskam :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Petarda!!! bardzo podoba mi się nowa odsłona bloga!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło przeczytać takie słowa!:) dziękuje;*

      Usuń
  25. jak dla mnie rewelacja;))
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Taki mały detal a może rozpromienić całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjnie! ;) sama zrobiłaś wygląd bloga? odpisz prosze na moim blogu :)
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/04/1-zmiany.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam szablon który mi odpowiadał i go dopasowałam do swojego "widzi mi się" :)

      Usuń
  28. super,
    lubię takie looki:)


    ps. a u mnie ? EYE PRINT na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz. Klasyczna czerń jest zawsze najlepszym wyjściem :)/ dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ramoneska i tunika świetnie się ze sobą komponują! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. torebka śliczna :)
    ________________
    zapraszam:
    official.blackleopard@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny outfit. Wygląd bloga też jest niczego sobie. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)