sobota, 19 kwietnia 2014

Nowości ♥


Ostatnimi czasy robię zdecydowanie za dużo zakupów, ale jak tu powstrzymać się przed kupnem tak cudnych rzeczy!:)) Prawie każdy wypad do rodziców do Pucka kończy się wizytą w moim ulubionym sklepie Ewa. Odkąd pamiętam kupuję tam odzież i jeszcze nigdy się nie zawiodłam:) Dodatkowym standardem są zakupy przez internet, wygodne i szybkie, ale staram się je ograniczyć:)



  Spodnie, bluzka i sukienka - sklepEwa Puck 
 Bronzer, korektor - Rossmann

Czekam jeszcze na te piękne niebieskie Aviatorki zakupione w internecie♥


Wszystkim wam chciałam życzyć wspaniałych świąt Wielkanocnych w gronie najbliższych, pełnych uśmiechu i radości oraz bardzo mokrego Dyngusa!:))

Filled Under:

18 komentarze:

  1. ooo, nad tym bronzerem też się zastanawiam ;d też chętnie usłyszę Twoją opinię ;d
    Świetne nowości! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poużywam i dam znac, a w sumie może nawet napiszę recenzję;)

      Usuń
  2. Sukienka jest przecudna.
    Ściskam mocno, dijasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor jest świetny ! Sama go używam i sprawuje się wspaniale :) Okulary także są fenomenalne ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam, że te róże z wibo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa jak rzeczy wyglądają w pełnej okazałości, bo wydają się cudowne! :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely items!!!
    Happy Easter doll!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sam puder widnieje obecnie u mnie w kosmetyczce :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sukienka! Zapraszam do odwiedzenia strony www.lovefashionblog.com - nowy blog - INNY niż wszystkie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę odświezyć garderobe na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)