piątek, 11 kwietnia 2014

Let's start again


Wracam po ponad 2 tygodniowej przerwie z nową odsłoną bloga!:) Ostatnio posty pojawiały się nieregularnie. W sumie to nie miałam chęci w ogóle pisać.. Był moment, że nawet chciałam usunąć bloga. Nie wiem czy się wypaliłam czy po prostu miałam gorsze dni. Ale stwierdziłam, że nie dam tej satysfakcji haterom Skończyło się na usunięciu 50% starych postów które z perspektywy czasu wydały mi się nijakie i jakość zdjęć dawała wiele do życzenia. Ostatnio wzięło mnie na zmiany i zaczęłam je od szablonu. Poświęciłam kilka popołudni i ranków i oto jest - bardziej przejrzysty i czytelny wygląd. W końcu podoba mi się mój bloga od A do Z. Mam nadzieje, że i wam przypadnie do gustu! Czy posty będą regularnie. Czas pokaże! Zapał jest, mam nadzieje, że gorsze dni już nie wrócą. A dobra energia i uśmiech będzie gościć na mojej i waszej buzi;))
 Krótki opis gdzie co znajdziecie:) 
Górna stopka to "nagłówek" oraz główne menu w którym znajdziecie informację o mnie, kontakt oraz listę kategorii. Jeśli będziecie szukać konkretnej rzeczy na blogu wystarczy, że klikniecie w lupę a pojawi się miejsce do wpisania szukanego hasła. Standardowo lewa szersza strona to cześć w której znajdują się posty. Prawa to dodatkowe menu - najczęstsze kategorie postów które znajdują się na blogu wystarczy kliknąć, a pojawią się posty tylko z tej kategorii. Poniżej translator, social media - na tych stronach możecie mnie znaleźć. W szczególności spamuje na facebooku oraz instagramie!:) Następnie krótkie info o mnie i najbardziej popularne posty. W dolnej stopce możecie znaleźć archiwum, banery reklamowe, 3 możliwości obserwacji - znany wszystkim GFC, bloglovin i nowość subskrypcja email.. Wystarczy wpisać email, a będziecie otrzymywać wiadomości o nowych postach:)

Dajcie znać czy podoba wam się nowa odsłona bloga oraz czy wszystko wyświetla się prawidłowo!:)) 

MIŁEGO DNIA!:)

Filled Under:

39 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba!:****

      Usuń
  2. wygląda świetnie ;)
    http://heart-of-jamaica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany czasem są potrzebne ;-) Bardzo fajnie tu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no! Tym bradziej, że wcześniejszy wyglad był tu z półtora roku:D

      Usuń
  4. świetny wygląd bloga :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiscie duzo zmian ;) usunelas czesc postow, eh szkoda ;< ale nowe poczatki tez sa dobre!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żałuję. Chcę aby jakosc była coraz lepsza;)

      Usuń
  6. kurde ja nie lubie jak posty sa w kafelkach :( lubie przegladac wszystkie od razu, jest wygodniej i bardziej swojsko :) a reszta wygladu - super ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyzwyczaisz sie:P Ja mam totalnie odwrotnie. Nie lubię jak wszystkie posty są na głównej bo jak czegoś szukam to musze przewijac te wszystkie zdjecia:)

      Usuń
  7. Fajny ten Twój szablon, taki nietypowy w porównaniu do większości blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiałaś poświecić na to dużo czasu :) Ślicznie pozmieniałaś :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon z darmowej strony, ale fakt sporo czasu poświęciłam na to aby go dopasować:)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie tutaj jest teraz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo pomysłowy i jak najbardziej potrzebny post, wszystko dobrze wyjaśnione. Dzięki temu wpisowi kazdy może swobodnie poruszać się po blogu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh bardzo mi miło!:) Super, że post jest przydatny:)

      Usuń
  11. Bardzo fajny wygląd bloga :D jednak ja jestem bardziej przekonany do tradycyjnego wyglądu :) co nie znaczy, że mi się twój nie podoba :D
    http://simply-teenagers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja jakoś wolę bardziej dziewczęce, eteryczne wyglądy. Ten zdaje mi się taki poważny, co nie znaczy, że jest brzydki

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, dopiero tu trafiłam, ale ślicznie tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie wiem, jak wyglądał Twój blog wcześniej. Podoba mi się, ze ma białe tło. łatwiej jest wtedy przeglądać blog :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądał tak jak każdy pospolity blog;D hihi :)

      Usuń
  15. O kurde! Weszłam tu po x miesiącach i zrobił na mnie ogromne wrażenie Twój nowy wygląd. Daje tu komentarz, bo w końcu chcę się odnieść do wyglądu. Jedyne, co bym sugerowała, to wyjustowanie postów ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)