środa, 30 kwietnia 2014

Kosmetyki


Zawsze gdy pokazuję nowości w tym również kosmetyczne prosicie, abym napisała swoją opinię jak już je przetestuję. A więc i jestem z recenzja ostatnio zakupionych kosmetyków;) Postaram się krótko zwięźle i na temat napisac wam MOJĄ opinię;) 

Na pierwszy ogień idzie bronzer firmy Wibo. 

Mały, poręczny. Dosyć fajne opakowanie. Posiada pod spodem miejsce w którym znajduje się malutki pędzelek jak zazwyczaj bywa beznadziejny:D Sam bronzer sprawdza się dobrze, łatwo i szybko się rozprowadza i jest fajnie na pigmentowany. Jedyny minus to, że nie utrzymuje się cały dzień. No ale jego cena rekompensuje ten fakt. Gama kolorystyczna jak dla mnie trochę uboga. Odcień który kupiłam był najciemniejszy z dostępnych w drogerii. Dla mnie trochę za bardzo na skórze wpada w pomarańczowy. Zużyję, ale nie sądzę abym kupiła kolejny:) Dalej szukam ideału:)



Kolejnym nowym zakupem były 2sztuki "magic pen" z lovely. Standardowo wzięłam najjaśniejszy i ciut ciemniejszy. Niestety numeracji nie jestem wstanie podać ponieważ napisy już się zdążyły zetrzeć;) Nie wiem jak z ich wydajnością ponieważ używam ich dopiero od jakiegoś tygodnia. Lubie korektory właśnie w formie pędzelka. Kolorystyka dla mnie idealna, krycie również wystarczalne dla mojej cery:) Na pewno zafunduje sobie kolejne jak już mi się skończą:)


Paletka do brwi Avon.Wybaczcie za jej "stan" ale używam ją codziennie. W pustym miejscu znajdował się malutki pędzelek który się zgubił;) Pędzelek był dosyć fajny (oprócz tego, że tyci) dobrze się nim rozprowadzało wosk na brwiach :) Do malowania brwi używam pędzelek skośny z essence. Paletkę używam ponad miesiąc CODZIENNIE więc jak widać po zdjęciach zużycie nie jest aż tak duże;) Jak dla mnie cień jest wydajny. Na zdjęciu poniżej efekt kilku warstw bez wosku i jednej warstwy z użyciem najpierw wosku potem cienia. Różnica jest. Oprócz tego, że wosk "uliże" niesforne włoski to również wydłuża czas utrzymania się cienia w idealnym stanie;) Nie jest prawdzie to cały dzień ale tak 2/3 wytrzymuje. Braki są zauważalne po tym czasie na brwiach od strony nosa. Cena regularna to 30zł w promocji można ją dorwac za 20zł. Jedyny minus to, że czas nałożenia cienia na wosk jest 2krtotnie dłuższy niż bez niego. Dlatego też stosuje go od czasu do czasu, gdy nie muszę się spieszyc. Jestem jak najbardziej zadowolona z tej paletki:)


No i moje największe uzależnienie;D Płatki pod oczy. Jak wiecie zajmuję się przedłużaniem rzęs metodą 1:1 więc dobre płatki to dla mnie podstawa;) Do tego zabiegu potrzebuję suchych płatków pod oczy. Kupowałam już wiele różnych firm i z firmy Purederm jestem najbardziej zadowolona;) Używam ich nie tylko na klientkach, aby zasłonić dolne rzęsy w czasie zabiegu, ale również sama je stosuje jak mam ciężką noc :) Nigdy mnie nie zawiodły. Zawsze stosowałam tej firmy płatki przeciw zmarszczkowe (białe opakowanie anty-wrinkle) ale szybko dosyć się rozchodzą w drogerii, wiec jak nie mogę ich zdobyć kupuję  inne serie również tej samej firmy. Cena przystępna ponieważ około 24zł za opakowanie 6 sztuk. Firma ta dostępna jest w drogeriach Hebe, niestety nie spotkałam się z nią nigdzie indziej. UWIELBIAM!


Nigdy nie kupowałam płatków pod oczy "mokrych" tzn w płynnym kolagenie. Zawsze były one zbyteczne przy moim sporym zapasie płatków ww. No ale Pani w Hebe tak zachwalała, że postanowiłam wypróbować. Po pierwsze zachęciła mnie cena 30szt za niecałe 10zł, super - pomyślałam nie będę podbierać tych co kupuje dla klientek:) Płatki są bardzo mokre i w dwóch grupach po 15szt. Trzeba się mocno przyjrzeć czy faktycznie oddzielamy jedna jedyna sztukę. Są bardzo cieniutkie. Fajnie nawilżają skórę pod oczami i na prawdę po ich użyciu skóra wygląda trochę lepiej. Oczywiście nie liczyłam na cud za tak niską cenę ale efekt minimalny jest:) W sumie polubiłam się z tymi płatkami i co jakiś czas je używam. Za taką cenę na pewno skuszę się na kolejne opakowanie!:) W końcu przestałam podbierać płatki dla klientek i w jakiś sposób na tym zaoszczędziłam:)

A wy miałyście styczność z któryś z tych produktów? Jak wam się sprawdziły?

Filled Under:

30 komentarze:

  1. A ja ostatnio mam w swojej kosmetyczce tylko krem BB, aż wstyd, że nawet tuszu nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie potrzebujesz to po co:)) Ja tuszu tez nie mam:P

      Usuń
  2. Te płatki fajnie wyglądają rzeczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam je jak najbardziej;) czasem fajnie się tak z relaksowac nałożyc maseczkę na twarz i płatki pod oczy:)

      Usuń
  3. Ten korektor w pędzelku mnie bardzo zainteresował:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idealny nie jest, ale jak na swoją cene bardzo fajny:)

      Usuń
  4. Ja kupiłam te płatki w Biedronce. Niestety nie jestem zadowolona. Mam porównanie do typowych, żelowych i ta papierkowa wersja w ogóle mi nie odpowiada. A szkoda, bo jest ich znacznie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, że żelowe płatki są lepsze;)) tym bardziej nie można za wiele wymagac od tak niskiej ceny:) ale ja tam je lubie :)

      Usuń
  5. wspaniałe naturalne odcienie

    pozdrawiam:* i życzę wspaniałej majówki
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam dużo dobrego o różach i bronzerach z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie też dlatego kupiłam jednak nie jestem z tego zakupu zbytnio zadowolona.

      Usuń
  7. Ja jakoś płatków pod oczy nie używalam nigdy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.o ja sobie nie wyobrażam abym ich nie miała;D hihi

      Usuń
  8. przydałyby mi się takie płatki ; p

    OdpowiedzUsuń
  9. na taką maseczkę pod oczy muszę zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bronzera nie znam, ale miałam ten korektor i niestety szału nie było - taki przeciętniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda jeśli ktoś ma większe potrzeby to ten się nie sprawdzi, tak jak napisałam jak dla moich potrzeb wystarczalny:)

      Usuń
  11. zdecydowanie muszę w końcu zamówić tę paletkę dp brwi ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten bronzer i osobiście mam go do dzisiaj i go używam :) zadowolona jestem

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile ludzi tyle opini:) szkoda, że dla mnie kicha;(

      Usuń
  13. Ja z tej firmy mam róż do policzków (:

    OdpowiedzUsuń
  14. intryguje mnie ta paletka do brwi! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. żadnego z nich nie znałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia ! Interesujący blog :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Napisz u mnie w komentarzu :)
    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe produkty :) jakoś jeszcze nie miałam okazji żadnego użyć

    OdpowiedzUsuń
  18. bronzer mi sie spodobal, ale ciut za pomaranczowy jak dla mnie :) poki co czatuje na promocje bronzera tego co jak czekolada wyglada :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też właśnie za pomarańczowy wole typowo brązowe. oo nie słyszałam o nim jakiej to firmy?

      Usuń
  19. Ja używam pierwsze dwa. Właściwie to bronzer oddałam mamie, mnie urzekł w kuleczkach z Oriflame, a korektor używam jedynie do podkreślenia dolnej linii brwi, tylko w ten sposób u mnie się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)