wtorek, 22 kwietnia 2014

Flowers


Na co dzień rzadko można mnie spotkać w eleganckiej wersji. Zdecydowanie wolę jakieś spodnie t-shirt i gotowe. Dziś mam trochę bardziej kobiecą i elegancką wersję mnie z Wielkanocy. Ostatnio przerzuciłam się na luźniejsze ciuchy, zawsze nosiłam dopasowane koszulki, sukienki. Gdy zobaczyłam tę kieckę wiedziałam, że będę dobrze się w niej czuć. Jedynym szokiem dla wszystkich jak i dla mnie, jest fakt iż  ma ona wzór w kwiaty, a zawsze takie rzeczy omijałam szerokim łukiem:) No cóż gust się zmienia:) Do tak wzorzystej sukienki nie potrzebowałam już praktycznie dodatków. Na wierzch założyłam cienki płaszczyk który na swoją "premierę" na blogu przeczekał, aż pół roku;D


Buciki - Merg.pl
Sukienka - sklepEwa
Płaszcz - Romwe
Bransoleta - Romwe

Zdjęcia by Oliwia :*

Filled Under:

33 komentarze:

  1. Bardzo śliczna sukienka i ładne do niej buty dobrałaś:)

    Pozdrawiam:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie i romantycznie!
    Kisses
    Aga

    Check my new post:
    How to wear tartan trend?
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! płaszczyk i sukienka dla mnie naj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne buciki :) Świetnie pasują do tak zwiewnej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna ta sukienka choc jesli chodzi o buty to ja bym na jakies biale sie zdecydowala szpileczki :) tez by pasowaly :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna sukienka


    zaprasyam do mnie www.iamemilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak gust się bardzo zmienia, coś na ten temat wiem :)
    A sukienka śliczna.
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sukienka ;)
    Fakt, że przez jej wzór nie potrzeba już dodatków ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kwiatowa sukienka jest idealna, wspaniale wyglaadsz kochana
    ♥ ♥ ♥
    całusy z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju cudownosc !!!!!!!! sukienka i szpilki sa oblędne !!!!!! najbardziej mi sie poodbaja butki..kolor itd..no ale Ty jak zawsze błyszczysz i olśniewasz :)
    cudowne zmiany na blogu..szybko sie ładuje i wiem ze bede czesciej bo dawneij posta ładowało mi pewnie z 3 minuty mimo ze mam internet ponad 8 mb...rewelka :*** pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny płaszcz ! Tak to prawda gust się zmienia , a kobieta zmienną jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely dress and sandals!!!
    Kisses honey!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze że tej sukienki nie ominęłaś szerokim łukiem, bo jest na prawdę bardzo ładna i super w niej wyglądasz :) ładnie Ci w takim bardziej eleganckim ubraniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja :) Zapraszam do siebie http://pandzioleq.blogspot.com/ :) + Miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka fenomenalna, jednak buty bym chyba jakies inne dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! nawet ja jestem w szoku, że widze Cię w takim wydaniu :D
    ale wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Just found your blog and loving it. Maybe we can follow each other on GFC or bloglovin? Please feel free to stop by my blog and let me know. XO

    http://mevamarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczne buciki :) Sukienka też piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka prześliczna <3

    przytyło Ci się chyba troszkę, co??

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za odwiedziny :)
    Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia oraz szata graficzna bloga. Można również znaleźć tu wiele ciekawych postów. Życzę weny oraz motywacji do prowadzenia bloga. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ponownie!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. super sukienka! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz! Mi tylko jakoś buty nie pasują, dodałabym coś "cięższego", bo osobiście nie podoba mi się efekt rajstopy+sandałki.
    Ale sukienka prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. genialnie!
    http://shoaww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo mi się podoba ta sukienka! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz powiedzieć konkretnie, co to za model butów???

      Usuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)