środa, 26 marca 2014

Zakupy ♥


Dawno na blogu nie było, żadnego outfitu. Niestety jeszcze musicie uzbroić się w cierpliwość ale cały czas coś się dzieje i totalnie nie mam kiedy ich zrobić;) Dzięki temu, że mam bardzo mało zajęć na uczelni mam czas na pisanie pracy jak i na wyjazdy. W zeszły "weekend" (czyt. od środy po zajęciach:D)  pojechałam do rodziców a potem do siostry do Gdańska oczywiście nie obeszło się bez odwiedzenia znajomych:)  Lubię gdy grafik mam zapełniony na maxa. Mam zdecydowanie wtedy czas na wszystko oraz chęci do działania. Pogoda spłata nam również figle, więc nastrój się dosyć szybko zmienia. Wczoraj nawet padał śnieg! Totalna porażka. No ale dziś już pięknie słonecznie!:))
Aby nie zostawiać was zbyt długo bez nowego postu, chciałam pochwalić się moimi nowymi zakupami!:)) Oj ostatnio moje konto bardzo ucierpiało z tego powodu haha!:))
 Zacznę od kosmetyków, ponieważ zdecydowanie jest ich miej;D  Szminkę zakupiłam na ostatniej wizycie w Pucku w drogerii. Jest to Polska firma vipera cosmetic. Zachwyciła mnie ich gama kolorystyczna. W końcu znalazłam szminkę w wymarzonym kolorze. Fajnie nawilża usta, ślicznie się prezentuje ale jak dla mnie jest trochę zbyt mało trwała. Cena przystępna ok. 15zł Jak na razie cały czas ją używam!:))
 Płatki kolagenowe pod oczy tej firmy mam pierwszy raz. I jestem naprawdę zadowolona. Faktycznie dają odpocząć naszej skórze i jest ona bardziej nawilżona. Zazwyczaj nie kupuję płatków zamoczonych w płynie tylko suche ponieważ potrzebuję ich dla moich klientek do przedłużania rzęs, więc osobnych dla siebie nigdy nie kupowałam. Dałam sie namówić na ten zakup i nie żałuję. 30szt za ok. 10zł :) w Hebe;)
Paletka do brwi z Avonu. Kupiłam ją w promocyjnej cenie ok.20  Plusem dla mnie jest to, że oprócz cienia jest wosk do brwi:) Cień jest trwały. Jestem ciekawa na ile mi wystarczy. Chociaż tak czy siak normalnej ceny bym za nią nie zapłaciła;)

Wizyta w Gdańsku (jak zawsze) skończyła się zakupem nowych butów:)

 Spódnica - Mohito // Spodnie - Sklep Ewa Puck
 Tunika - nn
 Ramoneska - New Yorker
 Sweterek dostałam od sis;)
I mój ulubiony zakup mięciutki kocyk z mikrofibry ♥ Biedronka


MIŁEGO DNIA!:))


Filled Under:

35 komentarze:

  1. ile fajny rzeczy:) świetny kolor szminki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje!:) Na ustach świetnie się prezentuje:)

      Usuń
  2. Ramoneska z New Yorkera jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocyk <3 ciekawe rzeczy, szczegolnie ten wosk do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeej obie pary butów mega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy :-) Koniecznie pochwal się szmineczką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu zrobic jej zdjęcie na ustach:)

      Usuń
  6. Buty, buty i jeszcze raz buty! Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak !:) Na punkcie butów mam małego hopla ♥

      Usuń
  7. Super zakupy ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie bardzo ładny kolor ma ta szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ramoneska zapowiada sie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szminka i cień do brwi, oddaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. daj znać jak się spisuje paletka, bo ja poszukuję idealnej ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak kolor bardzo mi odpowiada. Nakładając najpierw wosk na brwi potem kolor wychodzi on ciemniejszy (czyli tak jak lubię) ale trzeba się trochę namęczyc aby je pomalowac (wosk zdecydowanie utrudnia) no ale trwałosc jest wtedy zdecydowanie lepsza. Jak na razie jestem z niej zadowolona chociaż efekt całego dnia w idealnym stanie nie wytrzymuje. Ściera się zawsze "przy nosie". Ale jedna szybka poprawka w ciagu dnia i z głowy:)

      Usuń
  12. bardzo fajne zakupy, ramoneska bardzo mi sie podoba, musze zobaczyc czy u mnie w NY tez bedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana idealne zakupy!!!! same wspaniałości

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. Spróbuj z tej samej linii szminki nr. 69. Moim zdaniem jest jeszcze cudowniejsza od 67, używam jej już kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spróbuj z tej samej linii nr 69. Jest jeszcze cudowniejszy niż 67 :) Używam jej już kilka lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzięki za info :) pojde zobaczyc;)

      Usuń
  16. widzę udane zakupy :D bardzo ładny kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pomadka ma cudny kolorek:)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. czy ja wiem czy orginalny:D ale dziękuje;)

      Usuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)