piątek, 7 marca 2014

INSTAGRAM MIX


Jak wspominałam kilka postów wcześniej w końcu też i ja zdecydowałam się na instagrama. W sumie konto na tym portalu miałam od dawna aby na telefonie móc przeglądać różne profile i czerpać inspirację. Długo nie mogłam się przekonać do tego portalu sądziłam, że facebook mi zdecydowanie wystarcza. A jednak. W momencie gdy zaczęłam publikować zdjęcia i bardziej aktywnie się udzielać, zauważyłam o ile łatwiej jest zrobić zdjęcie, dodać jakiś fajny filtr i sam czas wgrania zdjęcia jest o wiele krótszy. Zdecydowanie jest to łatwiejszy sposób niż wrzucenie zdjęcia na facebooka. Mogę w każdej chwili podzielić się z wami tym co robię, co mam na sobie bądź co fajnego widziałam. Dlatego dziś przychodzę do was z MIXEM INSTAGRAMOWYM:) Bo wiem, że nie wszyscy używają tej aplikacji.
Mam nadzieje, że tego typu posty przypadną wam do gustu!:))

NA INSTAGRAMIE ZNAJDZIECIE MNIE JAKO @SparkleOfficial


1. Domowa wygoda;) Legginsy ROMWE i ukochane kapciochy.
2. Wypad na smaczne piwko z różnymi syropami. Moje ulubione to liczi,arbuz, świeży ogórek i kiwi:)
3. Róża od ukochanego na walentynki:)
4. Buciki które już widzieliście;)
Parapetówa w nowym mieszkanku:))
1.2 Spacer :)  3. Śniadanko 4. Selfie :))
1. Uwielbiam zupy!:) 2. Wieczór z moim mężczyzną i kumplem:)
3.4 a tak sobie umilam wolne popołudnia:)
3. Pyzzzzzzzzzzzzzy ♥ z Biedronki, niestety jeszcze nie nauczyłam się ich robic;)
4. Nie wiesz co ubrac? T-shirt faceta zawsze się sprawdza;))
Urodzinowa niespodzianka rodzinki !:) 
 1.2 Prezent urodzinowy od mojego mężczyzny ♥ 
3.4 Moje nowe zakupy, etui na telefon i tunika:)
 1. Wypad do Pucka 2. Moja impreza urodzinowa 
3. Prezenty od przyjaciół ♥ 4. Mój nowy smartphone!:))
1. Widok z ostatniego wagonu:) 2. Moja pasja!:) 
3. Nowy świecznik na długiej nóżce;) 4. Selfie




Filled Under:

44 komentarze:

  1. carlo rossi moje ulubione winko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no patrzcie kogo my tu mamy :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oglądać takie mixy :) Mimo tego, że widzę zawsze zdjęcia na insta :D
    Zapraszam do siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Legginsy genialne, a przez Twoje foty z jedzeniem muszę się przejść do lodówki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny mix, a pyzy z Biedry zawsze spoko. Koneicznie z kiełbaską!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny mix! Uwielbiam carlo rossi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam odnajdywać takie świetne,inspirujące blogi jak Twój :)
    Ejjj no już się mnie nie pozbędziesz bo dodałam swoją główkę do obserwujących a Ciebie w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    pozdrawiam i tak 3maj - świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie posty ;)
    extra mix ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia :) ii urocze kapcie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog, będę wpadać częściej ;)
    http://beaauty-fashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech, wszystko piękne-ładnie, tylko te pyzy... Dla mnie takie 'gotowce' to zło, jestem uzależniona od kupowania ekologicznych produktów i przyrządzaniu samemu co tylko się da :)
    Zainteresowało mnie zdjęcie rzęs - o ile mi się nie wydaje, są doczepiane, prawda? Jeśli się na tym znasz, mam pytanie: czy regularne doczepianie jest niebezpieczne dla naturalnych rzęs? Chciałabym zdecydować się na coś takiego, ale nasłuchałam się tylu (najczęściej negatywnych) opinii, że nie wiem, w co mam wierzyć... Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak doczepiane metodą 1:1 zajmuję się tym od ponad 2 lat. Powiem tak uczono mnie, że nie. Ale powiem na własnym doświadczeniu ponieważ sama chodziłam do kosmetyczki na doczepianie rzęs od czasu do czasu jak i przez 1,5 roku regularnie. Ciężko to wyjaśnić pisemnie ale spróbuję Doczepienie nie wpływa na stan rzęs ponieważ przykleja się jedna sztuczna do jednej naturalnej rzesy w późniejszej fazie wzrostu ( nie można doczepiać do rzęs dziewiczych czyli tych które dopiero wyrastają). Rzęsy w ostatecznej swojej fazie wypadają czyli wypada naturalna razem ze sztuczną a na jej miejsce wyrasta nowa całkowicie zdrowa rzęsa. Teraz skąd bierze się wrażenie tego że rzesy są zniszczone, krótsze. Gdy ściągamy rzęsy u profesjonalisty preparatem pozbywamy się całości kleju jesli ktoś je "wydrapie" bądz będzie trzec oczy, odkleją się ale resztki jakies mogą pozostać, rzęsa może się złamać bądz wykrzywić.. ale w ostatecznej fazie i tak wypadnie i wyrosnie nowa rzęsa która będzie "zdrowa". Wiec sami sobie robimy krzywdę grzebiąc przy nich ( co niestety często klientki robią w szczegolnosci jak mają je założone pierwszy raz) często też zdarza się że trzemy je przez sen. Ale jak mówie nawet jeśli rzęsa ulegnie jakiemuś zniszczeniu ( co naprawdę rzadko się zdarza chyba że SAMI do tego doprowadzimy) Jeśli chodzi o to że wydają się krótsze przy doczepieniu jednorazowym jest to TOTALNY MIT. Po minucie po założeniu rzęs nie pamiętamy jak wyglądały nasze rzęsy dlatego fajnie jak osoba która doczepia je zrobi zdjęcie przed zalożeniem. PO DŁUZSZYM CZASIE doczepiania ( u mnie to był okres 1,5 roku non-stop) mogą być krótsze ale tylko z tego względu że te z ostatecznej fazy powypadały jest sporo rzęs w środkowej fazie i sporo w początkowej stąd wyglądają na krótsze ale to kwestia kilku tygodni aby urosły do dalszej fazy. :) Jest mi na tyle łatwo wypowiedzieć się w tej kwesti ponieważ znam Jedną i drugą stronę. Jestem i osobą która doczepia i której doczepiają. Przeszłam przez wiele rąk i wiem, że nie polecam lapać się okazjom poniżej 100zł. Lepiej wydać te 120-160zl i pójsc do kogoś z polecania i byc zadowolonym niż wydac mniej i się zrazić;)) tym bardziej, że dopełnienia się co 3 tygodnie i cena dopełnienia waha się już do 100zł. Mam nadzieje, że w miarę jasno wytłumaczyłam o co chodzi. Jeśli miałabyś więcej pytań śmiało pisz tu bądz na maila, z chęcią odpowiem.

      Usuń
    2. Dziękuję :) Trudno jest znaleźć kogoś, kto odpowie całkowicie bezstronnie :)
      Jest jeszcze jedna kwestia, która mnie zastanawia: makijaż. Czy zmywanie go (tj. np. zmywanie z powiek cieni) może spowodować odklejanie się rzęs? Wiadomo, że przy demakijażu jakoś się skórę naciąga itp. Maluję się praktycznie codziennie, eyeliner i te sprawy, a nie chciałabym z tego rezygnować :)

      Usuń
    3. Można spokojnie się malować:) jedynie przy demakijażu należy uważać i nie stosować tłustych produktów. Najlepiej zmywać makijaż przy lini rzęs patyczkiem do uszu jak najbardziej delikatnie;) Z praktyki też wiem, że sporo kobiet które robiły kreski po założeniu rzęs całkowicie odstawiło eyeliner w kąt, ponieważ uznawały, że przy tych rzesach totalnie im to nie potrzebne;)
      Mając rzęsy 1:1 nie trzeba rezygnować z naszych upodobań makijażowych, można i malować cieniami powiekę i robić kreski:)) co kto woli:))

      Usuń
  13. Amazing recap, nice insta pics!!!!
    Have a lovely weekend!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice pics dear!!!!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę moje ulubione wino!

    OdpowiedzUsuń
  16. very nice inspired pictures!
    I posted a new article, I'd love to know your opinion
    would you like to pass from my blog?
    tr3ndygirl.com
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  17. lovely pics , love

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. So beautiful pictures. ;-)
    Lovely greets Nessa <3

    OdpowiedzUsuń
  19. trochę się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja o nim cały czas myślę i nie jestem jakoś jeszcze przekonana.
    Zapraszam
    http://almond-spell.blogspot.com/
    http://painted-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zestawienie zdjęć :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lindo blog de moda amiga, te invito de forma cordial a que pases por el Blog de Boris Estebitan, ahí escribo unos lindos poemas que pueden gustarte mucho.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ladna bielizna! i przeslodkie kapciochy masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. aż się głodna zrobiłam ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ochotę na takie śniadanko *.* płatki i kawa ;)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu :)
    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietne miksy! Kocham pyzy nawet te z biedronki;D u mnie w domu nikt nie umie robić :/ zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj, zostałaś u mnie nominowana :)
    http://lady-pink-outfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie tutaj u Ciebie :) ciekawe i inspirujące notki :) z pewnością będę tutaj zaglądać :) buziaczki i powodzenia :)

    obserwujemy :) ?

    http://monmondeefou.blogspot.com/ // https://www.facebook.com/NicolKolcia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)