piątek, 28 lutego 2014

Gold skirt


Pomimo tego, że zawsze to co dziwne i nietypowe było moim must have to widzę, że mój styl się zmienił. Jest bardziej spokojniejszy. Nadal lubię rzeczy które są inne, bardzo wyraziste, których ktoś "normalny" by nie ubrał. Lecz coraz częściej pozostawiam je w mojej głowie. Sięgam po stonowane kolory i bardziej kobiece ciuszki. Czyżbym dorosła? Gdzieś ta świrnięta dziewucha jest we mnie, ale coraz rzadziej się pokazuje. Nadal lubię się wyróżniać ale w bardziej spokojny sposób niż kiedyś. Dlatego zamawiając złotą spódniczkę byłam pełna obaw ! Z czym ją zestawie? Czy będzie mi pasować? Czy nie będzie zbyt kiczowata? Lecz moje obawy rozwiały się gdy ją ubrałam. Już dawno nie czułam się tak dobrze w ciuchach pod względem wygody jak i odczucia, że wyglądam dobrze :)
 

Najbezpieczniejsze wg mnie połączenie złotego jest z czarnym i przy tym zawsze wygląda kobieco. W tym zestawie postawiłam na total black w połączeniu ze złotą spódnicą i jasnym akcentem w postaci torebki. Oczywiście nie obeszło się bez moich nowych bucików. Są mega wygodne i idealnie pasują do większości rzeczy ♥
Instagram

Zdjęcia by Izabela Sobczyk 


OUTFIT:
Shawl -  Stradivarius
Sunglasses - HERE
Jacket - Cache Cache
Gold skirt - HERE
Handbag - HERE
 Boots - nn


Filled Under:

49 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz spódniczka ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi niesamowicie podoba się torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love this skirt! Reminds me of copper :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się spódniczka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnickę masz mega fajną ;) oryginalną ;) całuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. masz cudowną spódniczkę i piękną biżuterię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ulala jaka stylowa :) piekne pierscionki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne ale jakie nie wygodne:P haha

      Usuń
  9. świetnie wyglądasz ! spódniczka mega :D
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. te dzieciaczki jak Cię podglądają hehhee

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/5kpw/
    wszystkie sukienki po 50zł i spódniczki po 30zł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka i spodniczka super!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten zestaw, ale spódnica najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnicaa jest śliczna <3

    http://wmy-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. spódniczka na kole zawsze będzie się dobrze prezentować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. kliknęłam w linki : )świetna stylizacja ! masz styl :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna spódnica, choć szal mi bardziej wpadł w oko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był mój najlepszy zakup w grudniu:)) nie sądziłam, że tak szybko będę mogła ją nosić;)

      Usuń
  18. Cool look, I really love your skirt!!!!!!!!!!!
    Have a lovely day darling!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you hon!:)) Some to you!:))

      Usuń
  19. idealnie <3
    wszystko mi się podoba ;)

    obserwuje kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna spódniczka ;)) Gdzie ją zamówiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Stunning outfit and beautiful location. *__*
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautifull skirt, lovely blog. Follow you on GFC(No.926), if you think follow me back.xx

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. just in love with your metallic skirt!
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it!:))
      Have a nice day:))

      Usuń
  24. wspaniale!! cudowna spodnica!

    z całusami:*
    Ola z FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your skirt!!!!v Kiss
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardo, bardzo fajne buty!!!!
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wow ciekawa spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Very cool look, dear! I love your rings and all the little details! That skirt is very different- love it!

    i can’t afford my lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowita ta spódniczka! Ja szukam białych sneakersów ze złotymi dodatkami i jak je kupię to od razu zamawiam tę spódniczkę!

    Pozdrawiam
    <a href="http://ajkstyle.blogspot.com>AJKstyle.blogspot.com</a>

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam apaszkę i biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne złamanie:-)

    W wolnej chwili zapraszam na fb: Mayoume

    www.mayoume.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)