wtorek, 11 lutego 2014

Beautiful Sunday.


Po długim kombinowaniu udało mi się podpiąć telefon jako modem:D ha! :) Net lami jak nic ale przynajmniej uda mi się wstawić nowy post;) Niestety udało mi się połączyć jedynie przez bluetooth, a nie przez kabelek więc otwieranie strony trwa wieki, chociaż jestem zaskoczona w miarę szybkim tempem wgrywania zdjęć:) Pogoda się popsuła;/ Za oknem deszcz i szarówka trzeba znowu wrócić do kurtki zimowej, a było już tak pięknie:) Niestety prognozy pogody na najbliższe tygodnie również nie zapowiadają się za fajnie.. no cóż muszę uzbroić się w cierpliwość, a już tak chcę wiosny!:)
O stroju w sumie nie ma co wiele mówić wszystko widać na zdjęciach:D Wygodny i wbrew pozorom ciepły outfit na spacer. Jeśli mowa o ostatnim weekendzie kiedy temperatury pozwoliły na to aby ubrać skórę a zimową kurtkę zostawić w szafię;) Do tego gruby ciepły szalik i niezawodne sneakersy!:))

OUTFIT: 
Sneakers / @ Tunic / Mohito Bag / Cache Cache Jacket / H&M shawl / nn short cardigan / Firmoo sunglasses / Diva necklaces


Życzę wszystkim udanego tygodnia!:))


Filled Under:

24 komentarze:

  1. bardzo fajne zdjęcia
    a twój zestawik mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piekne wiosenne zdjecia, piekny park :) slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw :)
    Buty fajne tylko dla mnie w innym kolorze :)
    Bardzo ładnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i świetny look! Buty są fajnym akcentem kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała niedziela i słoneczna aura!!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały blog i świetny wpis *.*
    Obserwuję (liczę na rewanżyk) i zapraszam na nowy wpis: http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/02/cos-od-siebie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, a buciki wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) Super zestaw, a szczególnie ten szalik! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie! Uwielbiam zdjęcia z wiosennym słoneczkiem :)
    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :)
    bardzo ładne zdjęcia
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygladasz :)

    Zapraszam: www.malliniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, świetna sceneria

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia i pięknie na nich wyszłaś udanego weekendu ci życzę i zapraszam do mnie na nowy post :) obserwujemy? proponuję to tylko fajnym blogom :)

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne zdjęcia i super stylizacja :D
    Wspaniały blog! Zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)