środa, 15 stycznia 2014

Moje pierwsze kroki


Były notki z outfitami, recenzjami i mixami. Tym razem przychodzę z jeszcze inną. Jak wiecie kupiłam przed wakacjami lustrzankę po to aby polepszyć jakość zdjęć na blogu jak i mieć lepszej jakości zdjęcia z wakacji i różnych wypadów. Miałam już totalnie dość męczenia się z cyfrówką która raz łapała ostrość a raz nie.. Tym bardziej było to męczące dla osób które prosiłam aby porobiły mi zdjęcia, a w większości są to osoby w ogóle nie związane z fotografia.. czyt. koleżanki, mama, siostra czy mój mężczyzna.  Również sama nie mam za dużego pojęcia o fotografii ale ponoć trening czyni mistrza;) Czytam trochę o tym w internecie i w planach mam zakup książek. Lustrzanka na pewno ułatwiła zadanie osobom wykorzystywanym przeze mnie do zrobienia mi zdjęć. Na automacie zdjęcia wychodzą ładniejsze (niż starą cyfrówką) i najważniejsze brak problemów z ostrością. No ale przecież nie po to mam lustrzankę abym JA nie nauczyła się czegoś więcej. Więc w dzisiejszym poście moje małe kroczki w nauce robienia zdjęć na manualu;D Nie wiedziałam, że zabawa opcjami jak i samym ustawianiem ostrości może dać mi tyle frajdy!:) Bardzo proszę o niezbyt krytyczne podejście do fotek ponieważ podkreślam DOPIERO SIĘ UCZĘ!:)
Obróbka w programie gimp jedynie w kwestii kontrastu i kolorystyki ;)
Zdjęcia wykonane Canonem EOS 600d 18-55mm. 

1,2,3,4,7,8 - zdj. w Chałupach
5 - choinka 

6 - moja ulubiona maskotka Hipcio :) wszyscy znajomi się w nim zakochują;)
7. Pierścionki H&M

Bardzo proszę o komentarze czy podobają wam się w takim stylu posty:)



Filled Under:

26 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, mam takiego samego misia hipopotama. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjecia, najlepsze ostatnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o wiele inaczej zdjecia wygladaja :) sliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I love this pics !! :D

    http://thefashionshadowbygiulia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Hipcio ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. hej świetny blog ! my dopiero zaczynamy ale mamy nadzieję, że wpadniesz i zostawisz komentarz po sobie http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/ z góry dziękuję /Luniaa

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia, mają coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia :)
    ja fotografią zajmuje się bardzo długo i czasem bardzo denerwuje mnie to jak ktoś robi mi zdjęcia bo widzę bardzo dużo błędów ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny blog :D może się zaobserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia - baw się dalej i pokazuj efekty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia *o*
    Po klikałam w każdy baner ;*
    -------------------------------------------------------
    http://krolowawlasnychmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. lustrzanka to zawsze dobry wybór :)
    ja, od kiedy mam swoją, się z nią nie rozstaję :)
    pięknie zdjęcia :)
    zapraszam też do mnie, pozdrawiam, Dominika,
    www.letsgocolour.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia:) Ja mam już lustrzankę z 3 lata w tym rok przeleżała bo obiektyw mi się popsuł i zanim naprawiłam męczyłam się. Polecam kupić sobie statyw. Dużo rzeczy ułatwia zwłaszcza w blogowych sprawach:)

    zapraszam na nowy post:) http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Robisz super zdjęcia :) Też mam w planach kupienie lustrzanki ^^ Obserwuję już od dawna ;)
    http://this-is-my-life-style.blogspot.com/ Jak Ci się spodoba to zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana idzie ci rewelacyjnie naprawdę :) zdjęcia są super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli dopiero się uczysz to świetnie Ci idzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)