środa, 8 stycznia 2014

Love isn't f**king easy! Nowości


Wiem, że tak samo jak ja lubicie posty z nowościami. A więc przychodzę do was z takowym:) Za dużo tych nowości się nie uzbierało ale zawsze coś. Część prezentów gwiazdkowych i poświąteczne zakupy w końcu są wyprzedaże ! :)
Zacznijmy od prezentów, nie ma ich za wiele ale za to konkretne:)
Torebka Mohito - od siostry :) 
Profesjonalne rozkładane łóżko:) Abym miała jak doczepiać rzęsy klientkom !:) Koniec z męczeniem mojego kręgosłupa :D Allegro - od rodziców 
 Oraz kapciuszki!:) wybaczcie za jakość tego zdjęcia ale zapomniałam je zabrać od rodziców i wycięłam z innych zdjęć;D
no i oczywiście co nieco kasy od babci i dziadka;)

No i zakupy:)
Telly Weijl - T-shirt - % 15zł 
Stradivarius - duża chusta -  z 49,90 na % 19,99zł
 H&M -pierścionki -  ok. 25zł (brak promocji)
CCC - balerinki zakup w sylwestra - 30% zniżki

Prezent od Choies
Złota rozkloszowana spódnica z eco skóry. Znajdziecie ją TUTAJ

A wam co Gwiazdor przyniósł pod choinkę ? Udało się wam coś ciekawego upolować na wyprzedażach? :)

Filled Under:

17 komentarze:

  1. Fajna torebka ja dostałam książki i płyty te,które sama wybrałam ;)

    Pozdr,
    http://zirytowany-pingwin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna torebka.... cudne nowości i prezenty

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności widzę! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka i baleriny świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. złote pierścionki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna torebka :) mam te same pierscionki z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, złota spódniczka :) zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo faktycznie takie łóżko do zabiegów kosmetycznych bardzo przydatne :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow ten fotel to wypas! super prezent :)
    ja mam weekend pracujący kochana :(

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, ile gadżetów! super

    Buziaki ♥

    www.holdmelikeapillow.blogspot.com
    (w wolnej chwili zapraszam do siebie na konkurs, można wygrać sukienkę o wartości $200)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)