sobota, 18 stycznia 2014

Billy's ♥


Wczoraj minęło 2 lata odkąd napisałam tutaj pierwszy post. Nie sądziłam, że mój blog znajdzie tak liczny odbiór:) Za co bardzo dziękuje!:) Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jak i wejście !:)
Mam nadzieje, że pozostaniecie ze mną kolejne lata. Postaram się jeszcze bardziej inwestować w jakość bloga. Przez te dwa lata widzę jak się zmieniłam i jak ewaluował mój styl.Wiem, że przez kolejne lata zmieni się jeszcze w końcu cały czas się zmieniamy.
Przechodząc do postu dziś bardzo rodzinny, a mianowicie z ostatniego wypadu z rodzinką do restauracji w Gdańsku na obiad.
Żeby nie było nie mam, żadnych korzyści z promocji tej restauracji. Przedstawiam ją wam z tego względu, że bardzo mi się spodobała ze względu na wystrój, jakość jedzenia, wielkość porcji jak i cenę! :) No i oczywiście fakt, że spędziłam tam z moimi bliskimi bardzo miły czas !:)
Oto moja najwspanialsza rodzinka ever!:) Nie zamieniłabym na żadną inną !:) ♥
Z siostrą wzięłyśmy sobie porcję żeberek na pół:) Tam porcje są naprawdę duże;) Tylko dodatki zostawiłyśmy w "normalnej" ilości:)
Bezalkoholowy drink!:)) aaaaaa lepszego nie piłam:)) połączenie sprite z sokiem truskawkowym pokruszonym lodem limonką i miętą ♥
 

Filled Under:

30 komentarze:

  1. Genialny klimat tam panuje ! ^^ lata 50'te <3

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz z rodzinką. :)
    Gratuluję 2 lat na blogu i życzę dalszego owocnego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wystrój ma ten lokal ;) wuess.blogspot.com ( Czy poklikałabyś w linki w postach choies i aupie oraz banerki ? Bardzo mi dzięki temu pomożesz ; ) )

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ladnie ;) przypomnialas mi ze dawno w Gdansku nie bylam : ) na 3 zdjeciu kto to obok ciebie? bardzo podobne jestescie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! Jeny, nie wiedziałam, że prowadzisz go tyle czasu XD na serio gratuluje i zapraszam http://atakujac-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę tak dobrej więzi z bliskimi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam oglądać takie mixy zdjęć :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale klimatyczne miejsce, rodem z amerykańskich filmów z lat 90 :)

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna knajpka! Super klimat :) A Ty jak zawsze pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie rodzinne wypady ♥
    Pięknie w tej restauracji ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne fotki..swietnie sie prezentujecie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje 2 lat blogowania :) świetne fotki

    OdpowiedzUsuń
  13. oj zazdroszczę takich spotkań ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiec widzę, że wypad jak najbardziej udany i super :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Either way is a good option for you as the next thing you need to worry
    about is the marketing side of it. In some babies, lanugo can be
    very thick and mothers may start to worry. Why can't we just let
    kids be kids, put them in sturdy clothes that they
    can get dirty, and not worry about.
    luxury baby clothes

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny klimat!!! i ty śliczna!
    super

    pozdrawiam serdecznie:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. If you want to have an exceptionally well-used and appreciated baby clothes set, choose a set
    that is bigger, as the parents are likely to get several outfits in
    small sizes, so choosing a baby clothes gift set that
    is a few sizes larger will help them as the baby grows.
    Thanks to home shopping you can certainly purchase those things in the comfort and ease of your house.
    There are so many different types of headpieces for babies,
    and lots of occasions to wear them.
    cute baby stuff

    Here is my site :: baby clothing stores ()

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia :)

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny mają wystrój! Siostra badzo podobna do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog :)
    może obserwujemy :)?
    http://dstreet-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)