czwartek, 2 stycznia 2014

2014 ! :)


Święta święta i po świętach;) i tak samo z sylwestrem, ledwo co szykowaliśmy się na niego już dawno po nim:) Jakoś w tym roku nie mieliśmy ochoty na balowanie i w sumie jedynie to, że zapłaciliśmy za sylwka zmobilizowało nas do tego aby ruszyć tyłki z domu. Mimo tej początkowej niechęci Sylwester zaliczam do udanych:)
A wam jak minęła ta wyjątkowa noc?
W tym roku nie mam zamiaru wypisywać sobie swoich postanowień Noworocznych bo jak wiadomo większości i tak nie realizujemy. Więc w tym roku mam zamiar tylko sprawić aby był on jeszcze lepszy niż poprzedni i cieszyć się każdym dniem! :)) A wy macie jakieś postanowienia noworoczne?:)

Zdjęcia jeszcze z 2013stego, z wypadu w drugi dzień świąt z rodzinką na spacer po plaży w Chałupach:)  photos by MAMA:*

OUTFIT:
Shoes - kupbuty.com
Jeans, oversize blouse - sklep EWA 
Earmuffs - Pepco
Necklace - katherine.pl




Filled Under:

32 komentarze:

  1. ja również nie mam postanowień, natomiast mam wyznaczone cele.... do których będę dążyła, lub już dążę, ponieważ dzięki nim mogę być szczęśliwa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw i świetne zdjęcia!
    Zarówno do świąt jak i do sylwestra jest wielki szał przygotowań, a same święta i sylwester tak szybko lecą, że szok! Ja miałam siedzieć w domu, bo nie mieliśmy z kim wybrać się na jakiś bal sylwestrowy ale w ostateczności wylądowałam w Szczecinie na zwykłych sylwestrowych baletach i też zaliczam to wyjście do udanych.
    Szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mój Sylwester był bardzo udany :) cieszę się, że i Twój się udał! Wyglądasz świetnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, zapraszam na moją stronę modową improwizuje.pl gdzie można dodać swoje stylizacje.

    Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw :) http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie oversizowe bluzki! Cudowna chusta ♥
    ja mam malutkie postanowienia, po kilka na każdy miesiąc w roku ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie :)
    super nauszniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez nie wypisuję sobie postanowień:) bezsensu są długotrwałe. Lepiej co miesiąc ułożyć sobie plan działania i cieszyć się sukcesami na bieżąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja lubię tworzyć postanowienia, wyglądasz bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz świetny naszyjnik!
    Uroczo wyglądasz w tych nausznikach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja sie obijalam z chlopakiem :) sliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice pics, I wish u a great year ! :D

    http://thefashionshadowbygiulia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tam mam postanowienia piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Morze ! i wszystko <3 ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczny szaliki ♥
    Genialna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne nauszniki.
    Mieszkasz nad Morzem? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szalik mi bardzo przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia i super blog ! Oby tak dalej !
    http://juulka-juuulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia :)
    Mi sylwester też udał sie dobrze choć nie miałam chęci nigdzie nawet jechac :)

    http://burdziaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacja ;) bede zagladac czesciej :)

    http://lovofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój sylwester niestety nie był udany. Fajne nauszniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale ładne zdjęcia, uwielbiam morze :)
    ślicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  24. ale ładne zdjęcia, uwielbiam morze :)
    ślicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiedziałem, że Keith Richards ma córkę w Polsce... co za uderzające podobieństwo.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)