piątek, 26 kwietnia 2013

Love is life if you miss love you miss life

Majówka zbliża się wielkimi krokami, niektórzy już ją mają. Ja niestety mam jeszcze w poniedziałek i wtorek zajęcia na uczelni. Jeśli plany się nie posypią to we wtorek wieczorem razem z parą znajomych jedziemy do moich rodziców na majówkę. Półwyspu jeszcze nie widzieli więc myślę, że miło spędzimy czas :)) 

May-day picnic knock at the door, some already have it. But not me. I have to go to my University on the Monday and Tuesday. If our plans will comes up we and a couple of friends going to go to my parents home. It's about 170km from Koszalin, and they've never been there so i think it will be very nice time:))


poniedziałek, 22 kwietnia 2013

mix zdjęć

Na wielu blogach widziałam posty z mixem zdjęć i bardzo lubię tego typu posty. Postanowiłam więc i ja taki zrobić. Jestem bardzo ciekawa czy takiego typu posty lubicie? ;)
I saw on many blogs post with mix of photos. I like post like that. So I decided make post with my photos mix. I hope you will like that post:))

Zdjęcia z kwietnia. Ten miesiąc jest wyjątkowo fajny. Spędziłam w nim wiele bardzo miłych dni i praktycznie cały czas coś się działo. Jak nie spotkanie rodzinne, to spotkanie z przyjaciółmi. Trochę pokrzyżowanych planów które i tak przerodziły się w miły czas:)
Pictures from April. This months was very nice for me. I spent many awesome days with family and friends. Few plans didn't come up but turned into something cool:)

1. Serek wiejski ♥ ale tylko i wyłącznie z cukrem:D 2. Mój nowy zakup sukienka maxi z H&M
3. Wypad z moją ukochaną imienniczka na lody 4. Mój mały kącik.
1. Cottage cheese♥ I eat it only with sugar:) 2. My new maxi dress H&M
3. Outing with friend for ice cream 4. My make-up and accessories place

1. Na spacerze 2. Dzisiejszy wypad na kebab
3. Poszukiwanie nowej lodówki wciaz trwa;) 4. Nowa tunika, cały outfit już nie długo na blogu
2. On a walk 2. Today's kebab
3. Looking for a new fridge 4. New blouse, whole outfit soon
Grill u kumpeli:) Zmarzluch jestem :D Różowa bluza Goodlookin
Grill with friends:) Like always it's cold for me:D
1. z sis w lany poniedziałek 2. z sis na spotkaniu rodzinnym z okazji 50lecia dziadków
3. "kawałek" prezentu (drzewka genealogicznego) 4. W drodze na zdjęcia:)
1. Easter Monday with sister 2. Family meeting. with sis 3. "piece" of gift for grandparents for 50th marriage anniversary (all gift it's a family tree) 4. I'm driving  

MIŁEGO DNIA!:))



czwartek, 18 kwietnia 2013

leggins tetris

Jak to zwykle bywa jak mam z kim i gdzie porobić zdjęcia to zawsze musi coś nie wypalić. A mianowicie podczas weekendu u rodziców była cudna pogoda więc chwyciłam za telefon do siostry wujecznej czy nie ma ochoty wybrać się do Władysławowa porobić zdjęcia;D Oczywiście była na tak, umówiłyśmy się na 3h później. Wzięłam kluczyki do samochodu i po nią pojechałam jak już dojeżdżałyśmy na miejsce słońce schowało się za wielkie ciemne chmury. Jak doszłyśmy do plaży zaczęło lekko kropić;D No ale nas nic nie powstrzyma. Miały być zdjęcia to były, w mega szybkim tempie;D W ostatniej chwili zdążyłyśmy się schować w knajpce na ciepłą herbatę zanim lunęło;D no cóż zdjęcia miały być w słońcu trochę nie wyszło:D no ale przynajmniej zdjęcia jakieś są hehe;D

Gdy zobaczyłam te legginsy na bb&b fp od razu wiedziałam, że muszą być moje. W momencie gdy pojawiły się w ich sklepie od razu je zakupiłam:D Jak wiecie lubię wszystko co inne i nietypowe :)
To samo miałam z kurteczko bluzą czy jak to nazwać. W sumie cena w Stradivariusie na początku mnie odstraszyła, lecz później nie dawało mi to spokoju i musiałam wrócić do sklepu i zakupić ją:D


OUTFIT:
Jacket / Kurteczka - Stradivarius
T-shirt - New yorker
Leggings / Legginsy - Bb&b
Sneakers / Buty - Plus Minus
Sunglasses / Okulary - nn
Naszyjnik - Naszyjnikimie





wtorek, 16 kwietnia 2013

związki

Tak jak wspominałam w niedziele świętowaliśmy 50lecie małżeństwa dziadków;) Podziwiam ich tyle lat razem, w dobrym i złym. Patrząc na nich wiem, że słowa "aż śmierć nas nie rozłączy" mają sens i samemu chciałoby się stworzyć tak mocny i długotrwały związek. Patrząc na związki dziadków, czy pokolenia moich rodziców tyle ludzi trwa przy sobie i te związki się układają. Jestem bardzo ciekawa jak będzie moje pokolenie wyglądać za te x lat. Czy też będzie tyle osób mogło świętować tak piękną rocznicę, czy ja stworze tak idealny związek by móc się cieszyć nim tak długo. Patrząc na koleżanki, kolegów czy też osoby obce, tyle par w bardzo młodym wieku decyduje się pobrać i tyle się słyszy o rozwodach.. szybki ślub a potem szybki rozwód.. małżeństwa trwające kilka miesięcy.. Nie potrafię tego zrozumieć. Może mój pogląd będzie sprzeczny z waszym, ale ja nie umiem zrozumieć osób które w bardzo młodym wieku decydują się na ślub. Mam tu na myśli 18stki, 20stolatki.. wydaje mi się, że po 25 roku życia gdy mamy ukończone studia to jest dopiero czas aby zastanawiać się nad tak poważnymi decyzjami.. no ale każdy ma prawo do własnego zdania.
Zdjecia zrobione na szybko:D Mój strój ze spotkania rodzinnego:) Wygodnie, trochę elegancko ale i z "dziwnym" dodatkiem w postaci butów;D
Z moją najukochańszą młodszą siostrą;) :*

OUTFIT:
Buty - deezee
Spodnie - sklep Ewa
Bluzka - moja mama uszyła
Kolczyki - Diva
Bransoletki - Katherine


MIŁEJ NOCKI!:)



niedziela, 7 kwietnia 2013

black and white

 Udało mi się w końcu zgrać terminami z moją ukochaną CiornąOfcą :D Już jakiś czas temu zaplanowałyśmy nasze spotkanie więc obowiązkowo odłożyłam trochę kasy aby zrobić zakupy w moim ulubionym sklepie obuwniczym w Gdańsku:) Dziś fotki właśnie z tego spotkania. Zdjęcia robiłyśmy u Moniś w domu, ponieważ pogoda nam nie sprzyjała..
 Z Monią strojami zgrałyśmy się w 100% hehe :D Dopadł mnie całkowicie szał na biel z czernią. To moja druga para legginsów właśnie w tych kolorach i coś czuje że jeszcze jakaś wpadnie w moje łapki. Na górę ubrałam luźną nietoperkę z Wholesale-dress. Uwielbiam ją, mogłabym non-stop w niej chodzić:D

Na zdjęciach w nowych trampeczkach:)

OUTFIT:
Legginsy - For teens
Trampki - sklep Gdańsk
Bokserka - House
Nietoperka - Wholesale dress
Naszyjnik - NaszyjnikImie
Bransoleta - X-moda


Kochani mam dla was -10% rabatu na cudne naszyjniki od NaszyjnikImie
Wystarczy przy zamówieniu wpisać hasło: SPARKLE Rabat ważny do czerwca;) 


MIŁEGO DNIA!:)