sobota, 14 grudnia 2013

zegarek z kluczem wiolinowym



Przez ostatni czas bardzo zaniedbałam bloga, w sumie nie mam jakiejś dobrej wymówki. Prawda jest taka, że jak co roku dopadło mnie totalne lenistwo i brak chęci do wszystkiego. Za oknem ciągła szarówka i deszcz.. A jak w końcu przebije się przez warstwę tych ciemnych chmur słońce to i tak już po 15stej jest ciemno.. i jak tu wykonać zdjęcia na bloga. (?) Mam wielką nadzieje, że wraz z następnym tygodniem przejdzie mi ta chęć do nic nie robienia i ciągłego spania, w końcu tuż tuż święta!:) A tym czasem zmobilizowałam się wczoraj do sfotografowania mojej codziennej "uczelnianej" stylizacji, w szczególności podziękowania dla mojej koleżanki Natalii K. która w deszczu zechciała mi je zrobić;D
Ostatnio pokochałam takie proste zestawy, minimalizm w biżuterii i długie kozaki. Buty mają już ponad rok i muszę stwierdzić, że jak na ich bardzo niską cenę trzymają się bardzo dobrze:)
Mój nowy nabytek to zegarek od Born Pretty Store jest piękny i na prawdę dobrze wykonany.  Zegarek możecie znaleźć TUTAJ obecnie jest w promocji!:) Również sklep przygotował dla was moi kochani kod rabatowy  10% LJL91


OUTFIT:
Boots - kupbuty.com
Jeans, Hat, Scarf -  sklep EwaPuck
Tunic - allegro
Cardigan - Chicnova


Przypominam o trwającym ROZDANIU!:)







Filled Under:

18 komentarze:

  1. ale super cardigan! :) właśnie zastanawiałam się czy nie zamowic sobie takiego z sammydress ale w ostateczności padło na coś innego ;) rzeczywiście pogoda i aura nie sprzyjają robieniu zdjęc - mam to samo ;/ nie mam co na bloga wrzucic :P a zestawów pełno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, przy takiej pogodzie nic się nie chce;)

      Usuń
  2. piękny sweterek

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten zegarek ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. a dziękuje!:) Bardzo ją lubię;)

      Usuń
  5. Those boots O_O they're amazing!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze cudowna :) ładnie Ci w tym kolorze!
    zegarek świetny, również sobie zamówiłam i dostałam go dziś, jestem mega zadowolona :P
    mnie te lenistwo trzyma już przez 3 miesiące.. a matura coraz bliżej

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :) sweter jest genialny ;-))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)