wtorek, 24 grudnia 2013

Wigilia


Wigilia dobiega końca ja już w cieplutkich kapciuchach i piżamce mam chwilę aby na spokojnie napisać post. Mam nadzieje, że święta spędzacie równie radośnie jak ja. Wspólna kolacja, oh pełno pysznego jedzenia. No i moja ulubiona rybna zupa ♥ w tym roku poszłam do babci pomóc w jej przygotowaniu aby w końcu nauczyc się ją robic:) Następnie śpiew kolęd/pastorałek a potem wygłupy z całą rodziną na ps3 move :) śmiechu co niemiara. Uwielbiam jak jest sporo osób na święta im nas więcej tym bardziej czuć tą atmosferę świąteczna.
Na święta raczej stawiam na wygodę oraz elegancję ale w moim rozumieniu. Jak wiecie nie przepadam za koszulami, kołnierzykami itd, więc katować się nimi nie będę. W tym roku postawiłam na pleciony sweterek połączony ze spódniczką i delikatną srebrną biżuterią. Butów do stylizacji nie ma, w końcu w wigilię spędzam w domu więc są one mi totalnie nie potrzebne;) Dodam, że nóg nie mam gołych tylko cieliste rajstopy, jestem zmarźlak więc inaczej byłoby mi zbyt zimno;D

OUTFIT:
Skirt - Stradivarius
Sweater - Textil Market
Jewellery and watch - gifts

WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI!:)




Filled Under:

19 komentarze:

  1. Wesołych świat i samych sukcesów w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i wzajemnie wszystkiego co najlepsze!:)

      Usuń
  2. Wesołych Świąt piękna, a choineczkę masz boską :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna stylizacja ! ♥

    Wesołych Świąt ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądałaś! ;)
    Radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, Wszystkiego dobrego w nowym roku:))

      Usuń
  5. lovely pictures merry xmas!!

    http://californiamadness.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądałaś.:* WESOŁYCH ŚWIĄT<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzajemnie Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne, klimatyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your look and you Xmas tree :D

    http://thefashionshadowbygiulia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądałaś, mega klimatyczne zdjęcia ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak właśnie powinno być na wigilię - elegancko ale wygodnie. Ładnie wyglądasz. Bardzo mi się podoba to zdjęcie przy choince.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje!:)) nie wyobrażam sobie męczyć się w niewygodnym stroju przez święta;D

      Usuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)