sobota, 28 grudnia 2013

pierwszy dzień świąt


Tak jak na wigilię było nas 10 osób tak już w pierwszy dzień świąt było nas 16 !:) LOVE IT, oh ! Pierwszy dzień świąt jest wyjątkowy nie tylko dlatego, że to święta ale też, bo jest to dzień urodzin mojej kochanej MAMY:) Spędziliśmy je wszyscy razem, jedząc pyszne jedzonko, śmiejąc się i grając na PlayStation w Buzz. Jest to Quiz który tato dostał od nas na gwiazdkę razem z 4ema buzzerami które są potrzebne aby zagrać. Kuzyn przywiózł jeszcze swoje buzzery więc mogliśmy grać w 8 osób. Oj było dużo śmiechu, polecam jak najbardziej! :) A jak wam minęły święta? ;)
 

OUTFIT:
Top - Stradivarius 
Spódnica - pożyczona od siostry
Biżuteria i zegarek - dostałam kiedyś na uro




Filled Under:

19 komentarze:

  1. wow ślicznie wyglądałaś :)
    My z kolei graliśmy w scrabble :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, wyglądałaś pięknie... mam identyczny top, tylko że ten jasny )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się nad tym jasnym ale kurcze wszystkie miały jakieś przebarwienia i stwierdziłam, że czarny zawsze będzie mi do wszystkiego pasował;D to czekam na stylizacje w tym jasnym:))

      Usuń
  3. bardzo fajnie:) elegancko i zarazem drapieżnie;D

    OdpowiedzUsuń
  4.  Świetny blog i ładne zdjęcia :) ♥

    Podoba mi się szata graficzna! Pomyślnego prowadzenia bloga życzę!



    Zapraszam na mojego bloga: www.turqusowa.blogspot.com

    Jeżeli Ci się spodoba - zaobserwuj go, a na pewno odwdzięczę się tym samym. Wracam do reaktywacji bloga i nadrabiam stracony czas - chciałabym dobić do 650 obserwatorów ;)


    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty seksownie wyglądasz w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz! początkowo myślałam, że to jakaś ładna mała czarna, a tutaj zaskoczenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. top cudowny, idealnie na Tobie leży! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna moja! Cudownie wyglądałaś, wręcz zjawiskowo :***

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię top, jest genialny!

    www.cynt-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia i stylówka! Obserwuję i proszę o klik w baner sheinside http://w-moimstylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)