piątek, 20 grudnia 2013

Grudniowy mix


Dawno nie wstawiałam postu z mixem zdjęć więc o to nadchodzi:) Trochę zdjęć z Koszalina a trochę z Pucka. Troszkę świątecznych i zwyczajnych. Będąc w rodzinnym domu mam więcej czasu na przemyślenia. Dopiero jak coś tracimy albo nie mamy czegoś na co dzień doceniamy jak wartościowe i znaczące dla nas jest... Dopiero po wyprowadzce doceniłam swoje miasto, jego uroki które zawsze lubiłam. Doceniłam fakt, że miałam tyle bliskich mi osób "na miejscu". Teraz pozostaje tęsknota i fakt, że człowiek stęskniony bardziej wszystko docenia. :)
zdj. zrobione przez koleżankę Natalię K.:) obróbka by me;)

Pierwsze zdjęcia to mój kącik świąteczny w malutkiej kawalerce w Koszalinie;)

No i mój kochany Puck:) 
Może i nie jest to duże miasto, ale ma to coś w sobie. Chociaż rozrywek dla młodzieży za wiele tu nie ma, a plaża daje wiele do życzenia to jestem po uszy zakochana w molo. Widok jest piękny zarówno za dnia jak i nocą. Lecz to właśnie nocą gdy zapada mrok najmilej się tam przesiaduje aby pozbierać wszystkie myśli.
podziękowania za zdjęcia na molo oczywiście dla - mojej siostry (ciotecznej) Oliwii;* ♥
no i parę "samojebek". Nowy kolor włosów;D Nie wiem czy to bardziej niezdecydowanie czy zbyt szybkie nudzenie się ale kolor włosów zmieniam dosyć często, więc znowu odwiedziłam moją kochaną fryzjerkę Gosię:) To się normalnie nazywa uzależnienie, co niektórzy uwielbiają przesiadywać w solariach inni u kosmetyczki a ja - u fryzjera;D boszzzzzzz mogłabym chodzić do niej codziennie;D nie dość, ze zrobi mi piękne włoski to jeszcze wypijemy kawkę i poplotkujemy czego chcieć więcej? ;) 
love it♥ w końcu znowu się pozbyłam połowy włosów, zdecydowanie mam zbyt gęste i zbyt szybko odrastają haha ! :) ale w sumie to na plus bo muszę częściej wybierać się w moje ulubione miejsce :D
Na koniec (prawie:P) chciałam wam przypomnieć świeczkę jewel candle (post tutaj) i pokazać wam pierścionek który był w środku, wprawdzie na facebooku pokazałam już go bardzo dawno temu no ale pewnie są osoby które tam wgl nie zaglądają;) 
Dodatkowo chciałam powiedziec napisac:D że do końca roku możecie kupic świeczki  http://jewelcandle.pl/ z 10% rabatem wystarczy wpisac przy zamówieniu kod rabatowy: SparklesWorld


No i chciałam dodac, że wyniki ostatniego konkursu na blogu są w notce konkursowej (KLIK) a na facebooku trwają dwa konkursy, w jednym do wygrania zegarek a w drugim okulary :))




 

Filled Under:

15 komentarze:

  1. ale ci ladnie w nowym kolorze ;)) ! ladny masz ten kacik swiateczny u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah te rzęsiska! <3 wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny pierścionek Ci się trafił :) i Twój kącik świąteczny jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, aż szkoda będzie mi go rozebrać po świętach;D

      Usuń
  4. Czuć klimat świąt :) Przepiękna choinka na oknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie przyozdobione okno! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak u Ciebie już klimatycznie i świątecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. CIeszę się, że Święta minęły ci w fajnej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci w tym kolorku :) Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)