piątek, 15 listopada 2013

taty urodzinki


Przepraszam za dwutygodniowy przestój w postach ale za skarby świata nie mogę wbić się w jesienny rytm. Dni coraz krótsze i coraz zimniej.. ah szkoda gadać, mam nadzieje, że nie długo uda mi się ogarnąć wszystko.
Dziś mam dla was zdjęcia mojego stroju z taty 50siątki:) To była świetna impreza. Była zarówno rodzina jak i rodziców znajomi. Oh już dawno nie widziałam tak zgranej ekipy. Wszyscy się dobrze bawili. Solenizant był szczęśliwy a to najważniejsze:*


O stroju pisać nie będę wszystko dokładnie widać na zdjęciach. Dodam tylko, że buty mieliście okazje zobaczyć już w jednej stylizacji. Tym razem odpięłam złote ozdobniki:) W butach wytrzymałam bez problemu 5 godzin, dobrze się bawiąc i nie schodząc z parkietu:)

OUTFIT:
Heels - Merg
Dress - New Yorker
Jacket - Reserved
Earings - Diva
Bracelet - Romwe
Handbag - Christmas gift

Na zdjęciu z Mamą i Babcią;)
Tort ♥ 

UDANEGO WEEKENDU!:)

Filled Under:

24 komentarze:

  1. kochana wyglądałaś pieknieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zdjęcia, inne ze względu na miejsce. :) Fajnie wyglądasz.

    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Tatka! :)
    Śliczną masz sukienkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz cudownie, a tort bardzo pomysłowy :) sto lat Tacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze? te buty bez ozdobników wyglądają o niebo lepiej! cudne:)
    Wyglądałaś oszałamiająco, bardzo mi się podobasz w takim eleganckim, ale i sexy wydaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te buty :) Wyglądasz ślicznie z klasą i sexy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. You a re so sexy and feminine!!!!
    Lovely cake!!!!
    Kisssssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. super sexyyy!! super:*

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, dziękuję za Twój komentarz :* Ty mnie zawsze tak dowartościujesz, że masakra :D .. Uwielbiam Ciebie i Twoje zdjęcia, prześlicznie wyglądasz .. a Twoje nóżki to Ty wiesz, że ja uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ty pięknie wyglądasz ! *-*
    obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki tort :) ale swietnie wygladalas kolor marynarki cudowny

    zapraszam w wolnej chwili do siebie:) http://nattalja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna sukienka :) buty są boskie !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)