sobota, 2 listopada 2013

Striped sweater



Gdy za oknem piękne słonko to oczywiście nie mam jak zrobić zdjęć.
Coraz częściej za oknem szaro i zimno, chęci zamieniły się w senność. Oj muszę to zwalczyć, a tak jest ciężko! Co mnie dziwi to nie mam większych problemów aby wstać o 7, w sumie wstaje bardzo wypoczęta ale przychodzi popołudnie i oczy jak na zapałkach.. WTF.. muszę znaleźć sposób aby zebrać siły:)
Ostatnimi czasy zakochałam się w tym sweterku! Nie dość, że jest bardzo cieplutki to jeszcze bardzo wygodny. W sumie jest on tej jesieni numerem 1 w mojej szafie. Pasuje niemalże do wszystkiego, zarówno do wełnianych rajstop jak i jeansów! Dziś chcę wam pokazać go właśnie w wersji z rajstopami i wysokimi botkami. Wełniane rajstopy są Gatty i zakupiłam je w Textil market na przecenie z 16 zł bodajże na 7 czy 8zł :D zaopatrzyłam się od razu w kilka par i kolorów ♥

OUTFIT:
Sweater - Choies 
Wool Tights - Textil Market
Shoes - Merg 
Ring (black) - Jewel Candle 
Bag - bought in Croatia 



UDANEGO WEEKENDU!:)



 
 

Filled Under:

27 komentarze:

  1. odważnie, ten sweterek z rajstopami. :D ale w sumie są na tyle grube, że wyglądają trochę jak getry. na przecenę fajną trafiłaś, sama szukam porządnych i grubych rajstop:) bo niestety w ciągu dwóch dni dwie grube pary rozwaliłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rajstopy są bardzo ciepłe;)) polecam Ci zajrzeć właśnie do Textil Market w sumie chyba z 4 czy 5 kolorów tylko mieli ale kurcze za te pieniądze się naprawdę opłaca, tym bardziej że to firmowe gatty :)

      Usuń
  2. Śliczny sweterek :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweter! Świetnie podkreśliłaś talię paskiem :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, przepiekny sweterek i super zdjęcia!! Mega pozytywnie
    wspaniale:*
    ✰ ✰ ✰
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się sweter, z resztą kolory są bardzo uniwersalne i do wszystkiego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne propozycje, będę obserwować

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie ! genialny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam swetry w paski, sama mam ich kilka :)
    Bardzo ładna torebka !

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweter i zdjęcia i Ty w nim pięknie wyglądasz. :) Też mam problemy z dobudzeniem, bez kawy ani rusz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely sweater. Will you like to follow each other on GFC? xoxo
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  11. to prawda, zdjęcia zrobić jest coraz trudniej, bo albo ciemno, albo światła nie ma, nieciekawie... musimy jakoś przetrwać do wiosny :) śliczny sweterek i torebka! idealny zestaw na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog

    obserwuje i licze na to samop
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw - uwielbiam i paski i te melanżowe legginsy. :)
    co do komentarza Twojego u mnie - w przeciwieństwie do niektórych ja myślę o zmarłych w mojej rodzinie cały rok, a nie tylko w jeden dzień w roku 'bo trzeba' . poza tym dla mnie akurat Zaduszki to dzień bardziej duchowy niż fizyczny. kwestia indywidualnego podejścia... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w twoich butach :D Świetnie wyszłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super, świetny sweterek :)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)