niedziela, 6 października 2013

Think pink! or not?


Jesień daje o sobie już znać w 100%. Coraz chłodniej, w nocy przymrozki ale słońce jeszcze próbuje się przebić. W weekend byłam znowu w Pucku. A że miałam trochę spraw do pozałatwiania postawiłam na wygodę połączoną z obcasami;D Nie wiem jak wy ale ja całkowicie zakochałam się w połączeniach bluz ze szpilami;) Niby sportowo ale nie do końca,, gdzieś ta nuta kobiecości się przebija. Główną rolę odgrywa bluza z Goodlookin która przez pomieszanie printów dodaje całości zabawnego charakteru.;)


Za wykonanie zdjęć muszę podziękować siostrze - Oliwii, którą za każdym razem staram się wykorzystać, abyście mieli co oglądać:) Dzięki sis:** Tak jak widzicie na zdjęciach, tak prezentował się mój outfit, nie miałam dodatkowo żadnej kurtki, czy szalika. Bluza jest na tyle ciepła, że nie potrzebowałam nic na wierzch ubrać:) Coś czuję, że będę  po nią bardzo często sięgać:)
Botki okazały się bardzo wygodne, przechodziłam w nich już niejeden cały dzień:) Oh był to mój strzał w 10tkę!:) Pomimo 13,5cm nadają się na każde wyjście:) 

OUTFIT:
Blouse - Goodlookin
T-shirt - Sinsay
Necklaces - Romwe
Pants - Galeria Mody Ewa Puck
Shoes - merg
Sunglasses - Firmoo







Filled Under:

56 komentarze:

  1. Łańcuch skojarzył mi się z Rosjanami na wakacjach...

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie beznadziejnie, nic tu do siebie nie pasuje. moze gdyby została tylko bluza i spodnie byłoby ok. ale tak sie ubiera cała podstawówka. naszyjnik totalnie inna bajka. buty straszne. kicz kicz i kilometr mułu.

    co do zdjęć.. wiem że masz lustraznkę a zdjęcia są gorsze niż robione telefonem. naświetlone, nic nie widać. poczytaj coś o fotografii bo jak na razie kasa na aparat poszła na marne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam przeczytać post a potem się wypowiadać.

      Usuń
    2. przeczytalam, i? nic tu nie ma o tym dlaczego włożyłaś szpiliki do bluzy.. a jeśli to jest sportowy look połączony ze szpilami to Ci absolutnie nie wyszło. to jakaś porażka.

      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=613042662067173&set=a.130119640359480.10685.129890457049065&type=1&theater- tutaj jest ten styl zachowany. U Ciebie to jakaś komedia z parodią.

      Usuń
    3. Przepraszam, ale jeżeli jesteś takim znawcą drogi anonimie, to chciałabym zobaczyć twoje zdjęcia. Łatwo ocenić czyjąś ciężką pracę, łatwo skrytykować.
      Moim zdaniem na przykład drugie zdjęcie od doły jest bardzo wysokim poziomie, dobrze ujęte, pod dobrym kątem. Kolorystyka zachowana, osoba na pierwszym planie, wyostrzona, słonce pada dokladnie na cała jej posturę. Za nią rozciagaja sie liczne cienie i przeblyski promieni slonecznych.
      Ja radzę zluzować majty i trzy razy pomyśleć jak drugi raz bedziesz chciał/a rzucić komentarzem.

      Usuń
  3. bluza śliczna, ale kompletnie nie pasuje do tego zestawu.
    ja zestawiłabym ją z jakąś czarną rozkloszowaną spódniczką, butami eskimoskami, kokardką we włosach. byłoby tak po jakpońsku :)

    ta stylizacja Ci się nie udała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to nie ja. Ja nie noszę butów typu eskimoski bo totalnie mi się nie podobają, a ni nie noszę kokard we włosach. Nie mam zamiaru się "przebierac" bo ktoś ma takie widzi mi się. Ale nie mam nic przeciwko aby ktoś inny się tak ubrał. Ja w total black urozmaiconym kolorową bluza czuję się bardzo dobrze.

      Usuń
    2. total black? szpilki do bluzy? no błagam. żenua.

      Usuń
    3. TO NIE NOŚ, PROBLEM?

      Usuń
  4. bluza jest śliczna choć faktycznie bym do niej ubrała np. sportowe buty :) ale kazdy nosi to co lubi! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) niestety u mnie w szafie brak sportowych butów;D chyba czas jakieś w końcu zakupić;)

      Usuń
  5. ja też bym bluzę zestawiła z butami sportowymi albo jakimiś koturnami, ale ja obcasów nie noszę, więc w ogóle nie ma co tutaj dyskutować:) każda rzecz z osobna ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty <3 Łańcuch genialny :) - zapraszam na new post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne buty!! moja droga pieknie na jesień!!!
    ♥ wspaniale
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie lubię takich połączeń ale Ty wyglądasz świetnie ;D no i buty są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie Ci w takich stylizacjach. Muszę przyznać, że to już kolejna stylizacja, którą tutaj widzę i jest super!

    Zdecydowanie czekam na więcej! ;*

    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    Facebook (lajkniesz?): https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883?ref=ts&fref=ts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ślicznie za tak miłe słowa!:)
      Niestety nie bawię się w obserwację za obserwację. podoba Ci się zaobserwuj.

      Usuń
  10. a perfumki są sprowadzane w dużych ilościach :) będę otwierała takową działaność, dlatego potrzebuję dobrych perfum :) gdy tylko otworzyłam pudła z perfumami mój nos oszalał :) Powiem Ci, że jeśeli perfumy są oryginalne i mimo, że są kupione w polsce, to i tak powinny pachnieć tak samo. Zdecydowanie mocniejze są testety, mające na celu dłużej utrzymać zapach... są bardziej intensywne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne połączenie Kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. buty urzekaja, co prawda bluza jest swietna i ma ladny kolor musze przyznac za ja ostaatnio zkaladam je dosc niechetnie :) szukam jakiejs odpowiedniej kota po 1 praniu nie bedzie wygladac zle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dam znać jak się zachowuje po upraniu;)

      Usuń
  13. Podobają mi się Twoje buciki :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  14. cieszę się, że ci się podoba, miło mi :)) no pewnie, spróbuj te z luksji, jest kilka zapachów do wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty dziękujesz siostrze, a ja swojej mamie, bo to Ją ostatnio wyciągnęłam na zdjęcia. Lubie takie jesienne krajobrazy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja pokochałam pisanie listów <3 już koresponduję z 6 dziewczynami i chyba dojdzie 7 xd nie wiem kiedy ja na to czas znajdę xd
    masz świetne buty i zdjęcia zrobione są w ładnym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. buty dziewczyno to Ty masz świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. 'zabawnego charakteru'? po prostu wieje wsia z tej bluzy...

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej bo się przejmę. Raczej Twój komentarz jak to anonimie napisałeś wieje wsią.

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne buty ^^
    cammillie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. nie bawi mnie obserwacja za obserwacją. Wolę stałych czytelników niż "wymuszonych"

      Usuń
  22. Podziwiam Cię, że możesz tyle wytrzymać w takich butach :) śliczna bluza <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli buty są dobrze wyprofilowane to nic w tym trudnego;))

      Usuń
  23. niezle buty, fajny lancuch :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne butyyyyy! ;)

    www.magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega jak dla mnie :)
    Świetny gust !!!

    Zapraszam do mnie http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/bottes-avec-une-pointe-dargent.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznota moja! Ty to zawsze wyglądasz rewelacyjnie i te szpile! Boskie <3 naucz mnie w takich śmigać :*

    OdpowiedzUsuń
  27. podziwiam Cię, że dajesz radę chodzić w tak wysokich obcasach :))
    ale co by nie powiedzieć - buty genialne! :)
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje!:) ale przecież to nic trudnego:)

      Usuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)