piątek, 11 października 2013

Szpile i jeans


Brak czasu jest straszny. Doba wydaje się zdecydowanie za krótka i jest mało czasu na sen. Ale zdecydowanie nadmiar czasu wolnego jest gorszy. Mam wrażenie, że im bardziej mam zawalony grafik tym więcej jestem wstanie zrobić. A tak lenistwo bierze górę. Znowu tyle dni wolnego. Zaledwie 3 dni na uczelni. Muszę w końcu zając sobie pozostałe wolne dni, bo zeświruję. W tym tygodniu mam 5 dniowy weekend, całkiem przypadkowo ponieważ na ostatnią chwilę okazało się, że czwartkowych zajęć nie miałam, a że środy i piątki mam wolne tak więc uzbierało się trochę dni odpoczynku. Żyć nie umierać, tyle że po 3 dniach mam już dość. Jestem śpiochem więc spać mogę i do 11 ale co z tego jak potem przez jeszcze kilka godzin nie mogę zwlec się z łózka, bo jestem jeszcze bardziej zamulona niż jakbym spała 6h. No cóż, czas się ogarnąć pomysł jest, mam nadzieje, że chęć na realizację też się znajdzie;)

 
Zdjęcia zostały zrobione podczas wizyty w Pucku. Strój bardziej elegancki niż ostatni outfit. Zawsze w bardzo ciemnych stylizacjach  czułam się bardzo dobrze, ostatnio coraz lepiej czuję się i w jasnych wydaniach.  Mój styl cały czas się zmienia. Ale w tym wydaniu zdecydowanie czuję się mega dobrze. Stylizacji charakteru dodają buty z merg (TUTAJ). Złote łańcuchy i czaszki to coś co lubię. Można je odpiąć więc buty mogą przyjąć formę też łagodniejszą bez tych złotych dodatków:)
Szpilki mają 16cm i jak na tą wysokość są naprawdę dobrze wyprofilowane. Nie są to buty do śmigania nie wiadomo ile godzin. Ale na spacer po promenadzie, bądź w miejscach gdzie są NOWE chodniki jak najbardziej się nadają. Jak to mówię to są buty w stylu samochodem/taxówką do celu (czyt, krótki spacer, bądź wypad do knajpy, znajomych) i z powrotem również samochodem.
Całość dopełnia czarny kardigan w różne białe wzory. (TU)

OUTFIT: 
Heels - Merg
Jeans, belt, white sweater, bag - Galeria Mody Ewa Puck
 Cardigan - Chicnova
Sunglasses - Firmoo
Necklace - DivaPoland
Bracelet - Katherine
Bracelet with skulls  - K&Trendy

Za zdjęcia podziękowania po raz kolejny dla mojej siostry wujecznej - OLIWII :**
DZIĘKUJE:*
A poniżej zdjęcie właśnie z nią :) 
LOVE YOU:*






Filled Under:

52 komentarze:

  1. Buty <3 Zamierzam się już długo na ten cardigan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥ dzięki:) oj polecam!:) pasuje praktycznie do wszystkiego;)

      Usuń
  2. Zajebiste są te buty!!!:) Pięknie wyglądasz, jak zawsze z resztą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja fajnie dobrałaś dodatki genialne szpilki ZAPRASZAM http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. da się w tym chodzić ?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak w poście napisałam, tak da radę w tym chodzić. Oczywiście to nie są buty na cały dzień. Ale na wyjście na spacer czy do knajpki jak najbardziej;)

      Usuń
  5. Pięknie, buty są świetne, a kardigan cud miód i orzeszki ;)
    http://paaryzankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej kardigan mnie urzekł, wygląda świetnie:) na jesień wzór jest idealny:)
    ja też tak mam, że jak mam zawalone dni, to więcej zrobię, ale już nie wiem jak się nazywam, a dosypiam w autobusach. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo jejku, ja bym się zabiła na takim obcasie;d gratuluje odwagi:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moze jakas praca by ci czas zajela? I zawsze jakis grosz wpadnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dorobić sobie dorabiam:P ale szukanie pracy w tym semestrze mi nie wypali za dużo wolnego potrzbuje na wizyty u lekarzy.. ;/

      Usuń
  9. szpilki fajne ale lepsze bez lancuchow wedlug mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wow szpile robią wrażenie !! :) świetna stylizacja i super zdjęcia;) bardzo mi się podoba;)
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)
    zapraszam do siebie, będzie mi miło jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej, kosmiczne są te buty! bardzo oryginalne :) wyglądasz świetne!

    napomniałam o koszalinie, gdyż za 2 lata chcę się tam przenieść na studia. marzy mi się wzornictwo i jestem ciekawa jak się żyje w tym mieście? :D

    ANECIA & aneciawashere.blog
    + rozdanie na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie *.* Sweter jest bardzo popularny, ale pięknie w nim wyglądasz ! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweterek i buty - zakochałam się. ;) Kochana, kiedy jakieś spotkanko zachodniopomorskich blogerek? Dawno nic takiego chyba nie było organizowane, co? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze nie mam pojęcia. Coś ostatnio jakoś ciężko się zgrać.

      Usuń
  15. No buty sa po prostu petarda!!!! ja oczywiście bym się w nich zabiła :P
    kardiganik najbardziej mi się podoba, cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. im człowiek ma mniej czasu tym lepiej się organizuje - ja tak uważam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. JA ZAKOCHAŁAM SIĘ W SWETERKU!!
    Wspaniale:*

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam, OLA

    OdpowiedzUsuń
  18. TANDETA aż razi w oczy! Te buty są obrzydliwe! :O kardigan na jakiś biały sweter, ta torebka z targowiska! Boże! DRAMAT

    Twoja kuzynka powinna prowadzić bloga bo wygląda "normalnie". Proste zestawienie i jest okej a nie jakaś miss tandety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejć ale trzeba być mocno zakompleksioną osobą aby pisać z takim jadem. Współczuję.
      co do kuzynki przekażę informację :)

      Usuń
    2. wieśniaro, do pięt mi nie dorastasz.m

      Usuń
    3. do pięt nie dorastam Tobie tylko i wyłącznie w BRAKU kultury. Polecam zacząć się uczyć, jak się z domu nie wyniosło jak się powinno zachowywać czy wyrażać. Lepiej zacząć naukę późno niż w cale.

      Usuń
  19. I LOVE your pumps... so much!!!! Check out my blog... and what do you think... do you wanna follow each other?
    www.styleofdarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wow genialne buty ! :) pozdrawiam i obserwuję;)
    cammillie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. masz świetne spodnie, buty mi się nie podobają ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow..... killer pumps!!!!!
    Great combo hun!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, odważne te szpile!!!:)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty jak zawsze zabójcze <3 Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  25. buty wyglądają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ahh buty wymiatają ;D!!
    obserwujemy?
    http://czekoladowo-malinowy-blog-o-niczym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. jak dla mnie bomba :)
    Genialne wyczucie stylu.

    Zapraszam i pozdrawiam http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/anniversaire-style.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)