wtorek, 1 października 2013

New stuff


Pierwszy Październik, oh jak ja nie lubię tego dnia. Oznacza on, że po tak długim leniuchowaniu trzeba ruszyć tyłek na uczelnie. Niby 3 miesiące wakacji a mam wrażenie jakby trwały tylko kilka dni. Też tak macie? No cóż czas wrócić do obowiązków. O tyle ten rok będzie trudniejszy ponieważ muszę wyjść w semestrze zimowym na czysto (oh jak ja nie lubię sesji zimowej wrrr) no i zacząć pisać pracę licencjacką. No ale jakos to będzie!:)
Dziś jeden z milszych postów, ja osobiście uwielbiam oglądac posty z nowościami u innych bloggerek. Mam nadzieje, że wy również lubicie tego typu notki!;)



Uwielbiam buty ♥ to już pewnie wiecie. Nie potrzebuję kupować określonej ilości co miesiąc, potrafię przez kilka miesiecy nie kupić żadnej pary, ale jak już zasiądę do przeglądania to najczęsciej kończy się zakupem kilku par na raz:D Tym razem wpadły w moje łapki 3 pary nowych butków, jedne widzieliście już w dwóch ostatnich postach, teraz czas zaprezentować 2 pozostałe pary♥
Butki pochodzą z Merg.pl

Mam wlk problem dopasować na moją stopę szpilki, jak są dobre to po jednym wyjściu i tak wyskakuje mi stopa. Jestem mega szczęsliwa, że w końcu udało mi się upolować takie które mają paseczek. Dodatkowo, żeby nie wiało nudą mają różową podeszwę oraz złote zdobienia, łańcuszki i czachy ♥ Wysokość obcasa 16 cm :D oh moje BIG LOVE♥
Buty znajdziecie TUTAJ
Jesienne botki:) Wysokość obcasa 13,5cm (moja ulubiona wysokość botków ♥). Miałam już okazje w nich wyjść i muszę powiedzieć, że są bardzo wygodne i stabilne;) Dodatkowo są trochę ocieplone!:)
Botki TUTAJ, tego modelu już niestety  nie ma.

Ta króciutka narzutka trafiła w moje łapki totalnie przez przypadek:) Jak zwykle jak nie mam w planach nic kupować to znajdę jakąś perełkę. Kupiłam ja w Puławach w sklepie u Murzyna;)

Jak tylko ujrzałam tą bluzę wiedziałam, że musi być moja!:) Niby prosty model a dzięki dodatkom pasków i kropek ma w sobie to coś!:) Bluzę znajdziecie TU
No i kardigan. Wprawdzie ma krótki rękaw, ale sądzę, że może być fajnym dodatkiem do stylizacji:)
Kardigan znajdziecie TU

No i dwie tuniczki. W aztecki wzór z SH, New look. Druga z Galeria Mody Ewa Puck:)

Oraz czekam jeszcze na przesyłki m.in

Choies                                                                      Romwe                       

Filled Under:

51 komentarze:

  1. buty sobie kupiłaś cudowne <3 ten płaszczyk na dole też, koniecznie go pokaż jak już dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno pokarzę!:) Mam nadzieje, że nie długo dojdzie;))

      Usuń
  2. Uwielbiam takie posty!!! Z butami mam podobnie jak Ty, ale jak już kupię to kilka par naraz :) Ogólnie lubię zakupy kilku rzeczy u jednego sprzedawc/w jednym sklepie :) Jedna przesyłka dużo nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, można chociaz w ten sposób na przesyłce zaoszczędzić:)

      Usuń
  3. buty dla mnie za odwazne, ale cardigan i tuniki swietne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam, ja bym chyba nie dała rady chodzić w takich butach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam wystarczy chcieć;D wtedy wszystko sie udaje;D

      Usuń
  5. matko i córko, jak Ty potrafisz chodzić w takich wysokich butach? :D
    mnie zaraz bolą stopy/nogi, muszę trzymać pod rękę mojego K. i generalnie katastrofa;p podziwiam!
    podoba mi się tez narzutka i kardigan :) czekam na ich prezentacje w stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie potrafię to taki pic na wodę;P haha nie no żartuję;) botki są naprawdę wygodne;) co do drugich wypowiem się jak dłużej w nich pochodzę;D

      Usuń
  6. nam najbardziej przypadły do gustu czarne botki :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddawaj buty! Wszystkie pary mnie urzekły. Klasyczna czerń :) i aztecka tuniczka, aaa!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne buty :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe nowości ! :) Wiele pięknych rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki boski kardigan ♥♥ i cudowne buty! ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Szpile meeeeega <3 Moja kochana, już się nie mogę doczekać stylizacji z nimi! Ty i te Twoje zabójcze nogi, do tego takie szpile .. aaa! Padam :) Czekam niecierpliwie :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ta moje nogi, uhu musze ostro nad nimi zacząć pracować:)) stylizacja w butkach już niebawem:)

      Usuń
  12. genialne buty :D
    http://cammillie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne nowości... zazdroszczę ciuszków

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh ja też uwielbiam buciki ;)
    Śliczne sobie kupiłaś Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow narzutka i kardigan rewelacja! Buty też super, tylko nie w moim stylu ta czacha, ale bez tego byłyby genialne ;)
    Ja też uwielbiam wszystkie niebieskie i turkusy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złote dodatki w szpilach są odpinane;)

      Usuń
  16. narzutka świetna samej mi się taka marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma to jak nowa para butów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, zdecydowanie humor wskakuje na high lvl :D :))

      Usuń
  18. Buty genialne! Chyba bym się na nich nie utrzymała hah :D Ale muszę przyznać że robią ogromne wrażenie :)

    Zapraszam też do mnie:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. ale wspaniałe buty!! Super sexy!!!CUDOWNIE♥
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. o mamo jakie genialne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kardigan jest przepiękny! Różowa bluza również mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Płaszczyk z kokardą w pasie jest cudowny!
    W wolnej chwili, zapraszam:

    www.magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne nowości :)
    czy dobrze pamiętam, że mieszkasz i studiujesz w koszalinie?

    ANECIA & aneciawashere.blog


    OdpowiedzUsuń
  24. jak i ciuszki jak i buty super :) zapraszam do mnie. Może obserwujemy się wzajemnie. Co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bawię się w obserwacja za obserwację.

      Usuń
  25. Świetne nowości szczególnie buty robią wrażenie, jednak jak ja bym takie założyła to raczej bym miała trudności z poruszaniem hehe :) zazdroszczę tym, co potrafią :)
    Pytałaś o to,gdzie dokładnie na Lubelszczyźnie mam rodzinkę. Otóż zarówno moja mama, jak i tata urodzili się w tych rejonach. Mama w Kraśniku, a tata w Świdniku (niedaleko Lublina) i to tamte strony odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne buty :) i bardzo ciekawy blog . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)