wtorek, 15 października 2013

Jewel Candle


Tym razem nie mam dla was zdjęć outfitu lecz rzeczy która na jesienne i zimowe wieczory jest najlepszym poprawiaczem humoru. Mowa o świeczkach!:) Lecz to nie takie zwykłe świeczki. Ponieważ są rewelacyjnym pomysłem na prezent. W środku jest zatopiony pierścionek bądź można wybrać mniejszą wersję świeczki z kolczykami. Czyż to nie fajna niespodzianka? Nie dość, że możemy nacieszyć się pięknym widokiem i zapachem to jeszcze mamy biżuterię niespodziankę. Oh Chyba każda z nas lubi takie rzeczy:)) 
Świeczka jest z Jewel Candle. W prawdzie chciałam najpierw ją zużyć no ale, chęć podzielenia się z wami wzięła górę. Sklep oferuje przeróżne zapachy, każdy z nas znajdzie tam odpowiedni dla siebie. Ja postawiłam na truskawkowy. Już po otwarciu słoiczka unosi się piękny zapach. Oh mogłabym ją wąchać i wąchać :) Po zapaleniu zapach roznosi się po całym mieszkaniu. :))  Do pierścionka jeszcze się nie dokopałam, ale pochwalę się nim na pewno jak tylko go zdobędę. Z tego co czytałam dotarcie do pierścionka to około 10h palenia świeczki:) A jak już wypali się całkowicie mamy śliczny słoiczek który możemy wykorzystać:)) Dokładnie tą świeczkę znajdziecie TUTAJ:)


Na ostatnim zdj. zużycie świeczki po 1,5h paleniu:)) Topi się bardzo powoli, co jest na plus. Będę mogła cieszyć się długo tym zapachem. Ta wersja świeczki kosztuje 99zł. Często na ich profilu pojawiają się promocję. Jak dla mnie to idealny prezent dla drugiej osoby. Biżuteria w środku może mieć wartość min. 40zł nawet do 1000zł :))
Zachęcam do polubienia mojego profilu na facebooku:)
Tam na pewno będę was informować na bieżąco jak świeczka,
czy topi się w całości no i co za skarb kryje się w środku:)



MIŁEGO DNIA!:)


Filled Under:

12 komentarze:

  1. Aż wyobrażam sobie jej piękny zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł, ale dla cierpliwych skoro taka wydajna :) czekam na zdjęcie pierścionka

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochotę na nie już od kilku miesięcy :P ale obawiam się że nie trafia z rozmiarem pierścionka a kolczyków nie chcę....ciekawe jaki Tobie się trafił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trafił mi się idealny rozmiar;)

      Usuń
  4. uwielbiam świeczki, uwielbiam to, jaką aurę tworzą, to ciepło z nich bijące, no i zapachy.. o świeczkach z 'niespodzianką' w środku jeszcze nie słyszałam. :D ciekawa jestem jakie cudo Ci się trafiło:) cena nie jest niska, ale skoro biżuteria może być tak wartościowa..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, these are so cool, awesome idea ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. widzialam juz ja :) cudowna, swietny pomysl :D pokazuj pierscionek zaraz jak go wydobędziesz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać aż pokażesz nam pierścionek :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)