wtorek, 22 października 2013

Firmoo glasses - moja kolekcja


Nie wiem jak wy ale ja jestem strasznym maniakiem okularów przeciwsłonecznych. Mogę je nosić cały rok. Chociaż za równo jak je lubię tak jestem i wybredna. Rzadko się zdarza że podobam się sobie w jakiś okularach i szukanie idealnej pary nadal trwa. Ale w mojej kolekcji mam już 3 pary których nie zamieniłabym na żadne inne. Mowa o okularach firmy FIRMOO.


Gdy po raz pierwszy zobaczyłam ich okulary na żywo od razu się zakochałam. Zarówno w wyglądzie ich, jak i jakości. Wyrzymały bardzo dużo a do tego mają to cudowne opakowanie. Teraz bez strachu wrzucam je do torebki aby zawsze mieć którąś parę pod ręką.

Okularki kosztują w granicach 50$ i warte są swojej ceny. Przesyłka idzie w expresowym tempie najcześciej tydzień maxymalnie dwa:)
Nadal dla nowych klientów jest opcja kupna PIERWSZEJ pary za DARMO, płacąc jedynie za przesyłkę. Firmoo oferuje nie tylko okularki przeciwsłoneczne, ale również zwykłe okulary. Można wybrać zerówki jak i okulary dla osób z wadą wzroku. Każdy znajdzie tam coś dla siebie:)

Model ten znajdziesz  TUTAJ
Do każdej pary dołączany jest zestaw: duże pudełeczko, miękki pokrowiec, ściereczka, oraz zestaw śrubek:)

Z całego serca polecam tą firmę. Moja współpraca nie wpływa na opinie, jest w 100% szczera. Zresztą sami widzicie w postach z outfitami jak często je noszę;)
Mam dla was również bon na 30$ do wydania właśnie w Firmoo! :)
Karolina1blogs4  jest limitowany więc kto pierwszy ten lepszy!:)

A bloggerów zachęcam do współpracy KLIK


Filled Under:

26 komentarze:

  1. Śliczne te okulary. :) Do mnie też napisali. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to super:)) sama się przekonasz jaką mają świetną jakość;))

      Usuń
  2. Piękne okularki :) Ja mam jedne niezastąpione i więcej mi nie trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja lubię mieć w czym wybierać hihi:)

      Usuń
  3. też uwielbiam tę firmę, mają najlepsze okulary na ziemi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne masz te okulary :) ja niestety nie noszę zbyt często takowych, a to wina tego, że wyglądam niemal w każdych.. strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. oo super kolekcja;) ja czekam na moje pierwsze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne te okularki masz...Firmoo pisali do mnie o współpracę ale nie wiem co zrobic :/

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę nie w moim kształcie, ale podobają mi się :) poza tym uwielbiam okulary, mogłabym ich mieć pełno PS: zapraszam na rozdanie www.womanadvice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam 3 pary z firmoo i uwielbiam je :D Solidne wykonanie i do tego jakie stylowe:D

    OdpowiedzUsuń
  9. firmoo to świetna firma, mam ze współpracy z nimi bardzo udane doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)