czwartek, 26 września 2013

Puławy


Wakacje i po wakacjach. Ostatni weekend i znowu powrót na uczelnie. Całe szczęście to już ostatni rok, czas zacząć myśleć co dalej. No ale tym tematem nie będę was zanudzać. Ostatni tydzień spędziłam na Lubelszczyźnie u rodzinki. Nie ma to jak spędzenie czasu z rodzeństwem wujecznym/ciotecznym:) Tydzień minął mi zdecydowanie zbyt szybko.. Uwielbiam tam jeździć szkoda tylko, że to tak daleko..


W outficie pojawiają się butki które widzieliście już w ostatnim poście. Zdecydowanie był to jeden z lepszych zakupów. Pasują niemal do wszystkiego i są mega wygodne. Również nowa jest tunika której długo poszukiwałam. Jak to najczęściej bywa udało mi się ją zakupic przypadkowo u Chińczyka w momencie kiedy już totalnie zwątpiłam w znalezienie idealnej dresowej tuniki. Strój zarówno na jesienny spacer jak i na kawę w doborowym towarzystwie.

Zdjęcia by brat wujeczny:) - Krzychu dziękuje!


OUTFIT:
Sunglasses - Firmoo
Shoes - Merg
Leggings - nn
Dress - nn
Scarf - Glitter
Necklace, bracelet - DivaPoland
Jacket - Cache Cache


Filled Under:

45 komentarze:

  1. ta tunika jest bardzo fajna, muszę przyznać:) takie ubrania bardzo lubię - wygodne, swobodne:)
    podzielam Twój ból, już niecały tydzień i znów zacznie się podróżowanie autobusami na uczelnię, na szczęście mam teraz tylko miesiąc zajęć, a później praktyki, to moje ostatnie pół roku i egzamin. ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę mocno za Ciebie trzymać kciuki! :**

      Usuń
  2. bardzo fajny jesienny look!
    super szal

    pozdrawiam serdecznie'
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczniutka chustka :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia... boskie okulary

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bardzo cały Twój dzisiejszy ubiór :) Bardzo lubię takie spokojne, codzienne ałtfity :) Kocham panterkowe akcenty :) Uwielbiam botki :) Świetnie do Ciebie pasuje to wszystko :)

    Buziaczki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile bardzo miłych słów!:) jest mi ogromnie miło!:) Dzięki:***

      Usuń
  6. Wspaniale wygladasz!!! Jesień z tobą jest piękna!!
    ♡ ♡ ♡ ♡
    POZDRAWIAM:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam rodzinkę w tych okolicach, piękne rejony, ale od nas rzeczywiście strasznie daleko. Fajny zestaw i super fotki.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo :D fajnie!:) ja bardzo lubię lubelszyznę:) a mozna wiedziec gdzie dokladnie?:)

      Usuń
  8. Wyglądasz ślicznie! Śliczna tunika! Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!:) Zdjęcia zawdzięczam bratu:))

      Usuń
  9. buty strasznie mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tuniko-bluza bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj dziękuuuuję Ci ;* a Ty wyglądasz tak drapieżnie przez tę panterkową apaszkę, super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas w otoczeniu rodziny zawsze mija szybko ;) Ale najważniejsze jest zapamiętać z tych chwil jak najwięcej, żeby mieć do czego wracać w jesienne wieczory ;)
    Zmotywuj się kochana i kup kalendarz i notes, bo to naprawdę dużo pomaga! Wszystko można sobie zorganizować, zapisać i zawsze można naprowadzić coś na dany moment ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. P.S. Napisałaś mi, że zaczynasz nie doprowadzasz do końca, a przecież zaczynasz ostatni rok studiów, a to bardzo dużo wysiłku i pracy. Jestem z Ciebie dumna ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło!:) nauka to rzecz priorytetowa której raczej się nie odpuszcza w końcu każdy z nas chciałby mieć godne życie, a do tego potrzeba jest dobra praca czyli uczyć się trzeba;D bardziej chodzi mi o rzeczy które sami na siebie "nakładamy". Chcemy coś zrobić ale nie zawsze udaje nam się dotrwać do końca. W trakcie odpuszczamy, zapominam bądz przychodzi nieznośny przyjaciel "lenistwo" i często chęci które na początku są olbrzymie kończą się fiaskiem.

      Usuń
    2. Niektórzy jednak z nauki rezygnują. Znam takie osoby, albo sobie odpuszczają i kończy się to tym, że są rok w tył, bo muszą powtarzać klasę. Dla mnie nauka to też priorytet. Zazwyczaj było tak, że muszę się tego nauczyć i nie mam czasu na nic więcej. A teraz wykreśliłam ze słownika zwrot "nie mam czasu" i życie stało się łatwiejsze. Mam czas na wszystko na co chce mieć czas, na naukę, na spacer, na TV, na przegląd blogów i z wszystkim się wyrabiam, robię to co chcę, bo robię to dla siebie. Zaczynam robić jakiś projekt i kończę go robić, gdzie kiedyś nie było ku temu okazji bo istniał wykręt 'nie mam czasu go skończyć'. Lenistwo też jest potrzebne, bo kiedy przychodzi taki moment, że zrobisz już wszystko, możesz usiąść w spokoju pomyśleć, nic więcej nie musisz robić i to daje Ci wewnętrzny spokój dzięki czemu możesz w głowie ułożyć nowy plan działań, kolejne rzeczy które chcesz zrobić dla siebie i dla innych. Bo to naprawdę sprawia przyjemność i uśmiech, a jak wiadomo, gdy kobieta nie ma na twarzy uśmiechu nie jest do końca ubrana! ;)

      Usuń
    3. nie no aż tak to nie:D ja zawsze mam czas na to co chcę:) tylko problem w tym, że moje chcę w okresie jesiennym, zimowym często jest słowem nie chce mi się. Z chęcią nie wychodziłabym z łóżka i tracę bezsensownie czas na oglądanie jakiś głupot w tv bądz czytanie po tysiac razy tego samego w internecie. Koniec z tym czas się za siebie zabrać, oby depresja jesienna wgl w tym roku nie przyszła;)) Wczoraj na wykładzie robiłam w notatniku kalendarz;D mam zamiar w końcu zacząć go uzywac;)

      Usuń
  14. no przewrót październikowy czas zacząc :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zaczął się bardzo udanie;D o dziwo!:) :D dzięki!:)

      Usuń
  15. Ale super wyglądasz ;) Butki są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, chusta skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też;D ale zdecydowanie muszę zainwestować w jeszcze jeden komin w innym kolorze;D

      Usuń
  17. Prześliczna jesteś, ładne zdjęcia :) I fajna chusta!

    OdpowiedzUsuń
  18. mam bardzo podobny szaliczek !
    a otki sa przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. w domu zawsze czas mija za szybko...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)