piątek, 13 września 2013

Memories - orange top


Za oknem coraz bardziej jesienna pogoda a w moich myślach cały czas wspomnienia ciepłej Chorwacji. Dziś zdjęcia z miejscowości Nin, do której pojechaliśmy z ciekawości ponieważ jest tam piaszczysta plaża, co w Chorwacji jest rzadkością. Najwięcej jest kamienistych i betonowych plaż.

Everyday is more autumn weather.. but in my mind I still have memories from warm Croatia. Today I'm showing you photos from Nin, It's a town in Croatia which has sandy beach. It's not common sight beacuse most of beaches are rocky or concrete.
 
Na zdjęciach widać jak daleko trzeba wejść aby woda sięgała chociaż pasa. Plaża świetna dla rodzin z małymi dziećmi, jak dla mnie bez rewelacji.. Przez to, że było tak płytko woda była ciepła, całe szczęście były ustawione na plaży natryski z lodowatą wodą w której można było się ochłodzić.
Piasek żwirowaty i bardzo gorący. W sumie pierwsze moje skojarzenie identyko plaża w mojej miejscowości Puck tyle, że przy zatoce a nie zasolonym Adriatyku:) Drugi raz na pewno nie dam się na nią namówić;D

On the picture you can see how far ppl must go to have water to their waist. Beach amazing for family with kids. For me nothing special. Water was very warm because was very shallow. Fortunately, there were showers with ice water at the beach, so you could cool off. Gravelly hot sand. Next time nobody will convince me to go there;) 
 

OUTFIT:
Top - New Yorker %
Shorts - Bershka
Bracelet - Katherine
Necklace - Here
Swimsuit - Allegro
Sunglasses - Firmoo

I na koniec mam dla was jeszcze kilka zdjęć z innego dnia na Murterze z Góry Rocha przy zachodzie słońca;) Ta sama bokserka, te same spodenki ale inne dodatki. 
 On the end I have few pictures from the other day in Murter. Sunset. The same orange top and the same white shorts but different accesories:)


Ostatnie zdjęcie a'la stumilowy las Kubuś Puchatek:D Jakoś tak mi się skojarzyło hehe:)
The last photo reminded me Ashdown forest The Winnie the Pooh :)

OUTFIT:
Black Top - Oasap
Bracelet - Diva
Sunglasses - Firmoo


Filled Under:

41 komentarze:

  1. ale ci zazdroszcze tych wspaniałych wakacji!
    Masz kochana przepiekna figure
    ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :* chociaz ja tak nie uważam:D

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia Kochana, zazdroszczę wyjazdu! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. WYglądasz pięknie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana u mnie właśnie w Makarskiej było od razu niemalże głęboko :D świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak samo:) ale będąc 4 raz w tym samym miejscu chcieliśmy zobaczyć jeszcze jakieś;)

      Usuń
  5. O, i fajnie Ci. Bo ja właśnie za te kamieniste plaże nie lubię Chorwacji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie to uwielbiam:D przynajmniej wychodząc z wody nie jest się całym utaplanym w piasku jak usiądzie się na ręcznik;D zresztą ja opalam się na wodzie na materacu wiec mi to nie przeszkadza, a posiedzieć wolę na kamieniach:D

      Usuń
  6. to ostatnie zdjecie jest piekne ;)) tak dziennie ;) no pewnie daj znac, napewno nam sie uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. na tych pierwszych zdjęciach tam za Tobą takie góry się rozciągają?:)
    aż przyjemnie popatrzeć na te zdjęcia, czyste niebo, piękna błękitna woda, słoneczko..
    a Ty piękna, opalona i szczęśliwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak:) właśnie to ma swój urok, góry a zaraz niżej morze♥

      Usuń
  8. cudowna opalenizna... ostatnie zdjęcie wymiata...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że taka opalenizna nie trzyma przez cały rok:P

      Usuń
  9. Pięknie kochana,a jaka opalona,cudownie wyglądasz,zazdroszczę wyjazdu:***

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie za daleko, nie chce mi się specjalnie tam jechać :P może jak będę przy okazji to będę o nim pamiętała! ;) No u mnie jest tak samo, wszystko wisi jak w lumpie (nie żebym miała coś do nich), pomieszane, porozrzucane, dzięki za taki h&m :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę cię;P to ja z pucka dwoma pociagami musze się fatygować;P albo dostac sie chociaz samochodem do redy na skmkę;D ale jakoś nie jest to dla mnie problemem hehe:D
      mówisz o tym w Auchan?

      Usuń
    2. no, widzisz tylko ja jestem bardziej leniwa :P cud musiałby być żebym ruszyła się do sklepu jakiegoś aż tak daleko, szczególnie, że dużo sklepów i centrów handlowych mam o wiele bliżej :) tak dokładnie o tym :)

      Usuń
  11. widziałam je też :) tylko teraz znaleźć muszę takie spodenki materiałowe. jak zaczną się studia, będę miała miesięczny=jeżdżenie do lumpeksów, to znowu zacznę diy także może uda mi się zrobić, bo właśnie chciałam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ci fajnie....wygrzewasz sobie dupę jak my tu umieramy z zimna :P

    OdpowiedzUsuń
  13. o rany kochana nadrobiłas u mnie wszystkie zaleglości :)dziękuje za te komentarze :)
    ja zazdroszczę tej plaży, kocham każdą i do tej osobiście miałabym bardziej pozytywne podejście! :) :P dla mnie taka płycizna to raj! nie bałabym się jak to zwykle mam w zwyczaju :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ba!:) w końcu muszę byc na bieżąco:D ;P

      Usuń
  14. Kurde, tak daleko w wodę, żeby sięgała mi do pasa bałabym się wejść :)
    Pozdrawiam, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing pics and perfect summer look!!!!
    Kisses doll!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny naszyjnik:)

    ja uwielbiam takie koszulki, pięknie podkreślają opaleniznę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, tak samo neonowe paznokcie świetnie prezentują się przy opalonej skórze;)

      Usuń
  17. Świetne widoki :)

    Co tu dużo mówić - tylko pozazdrościć, ze Twoje oczy mogły napawać się tak cudownymi widokami :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia, kolor bluzki bardzo mi się podoba, jesteś bardzo fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. o nie :((( i tym postem uświadomiłaś nam, że wakacje się już skończyły :((((

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale tęsknie za latem :) Super fotki i widoki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. 3 zdjęcie od dołu- po prostu łał!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnie zdjęcie symboliczne - znakomite

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)