niedziela, 8 września 2013

Croatia: Night outfit


Wrzesień dla niektórych powrót do szkoły, innych sesja poprawkowa, dalsze wakację bądz miesiąc dalej pracujący. Ja zaliczam się do tych co mają sesję poprawkową a potem dalej wakacje;)  Pogoda rozpieszcza, spokojnie można chodzić w krótkich spodenkach no ale cóż ponąć to już ostatni tak ciepły weekend. Dlatego w pełni staraliśmy się go wykorzystać;) Spacerki wypad do Kołobrzegu! W tym roku nie będzie mi aż tak szkoda tego że wakacje się kończą bo czuję że wykorzystałam je w pełni!:) Tymczasem zaczynam powoli zaopatrywać się w jesienne ciuszki, jeśli macie ochotę być na bieżąco polecam polubić mnie na facebooku!:))



September is a month when kids back to school, students has last chance to pass exams and is the last month of holidays..  I'm the one who has last chance exams.. but after that i still have holidays;) The weather gives me positive humor, sunshine temperature about 26 degrees so still I can wear shorts.. But it's the last so warm weekend.. Oh I spent many hours outside, also me and my bf were in Kołobrzeg:) So I can say that I didn't loose time;) This year I'll not very sad when holidays will over, I spent amazing 2 months and I feel I almost do everything I want to:) So now I start buy a warmer clothes for autumn time!:)

Me and my sis
Chorwacja Murter. Zdjęcia z wieczorku, w porcie przygrywał zespół z Dalmatyńską muzyką, wszystkie knajpki praktycznie pozajmowane a ludzie bawili się na ulicach:) Coś niesamowitego!:)
Do tego zimne Karlovacko i wędzona szynka z serem owczym!:) Polecam!:)

OUTFIT:
Dress - my sister
Shoes - nn
Bracelet - Glitter
Cardigan - Pepco

Filled Under:

45 komentarze:

  1. moja droga, cudowna sukienka! wyglądasz uroczo:)
    nawet mi nie mów, że to ostatni ciepły weekend, nie jestem na to gotowa, zdecydowanie nie. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje;* sprawdziłam, że jednak ma być jeszcze jeden ciepły weekend we wrześniu♥♥

      Usuń
  2. Ja też zaliczam się do osób z poprawką :) Gratuluję udanych wakacji, ja niestety czuję niedosyt. Sukienka przepiękna, zwłaszcza na taką letnią pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!:) Ja już po zaliczeniach wszystko do przodu wiec dalej leniuchuje;D

      Usuń
  3. piękna opalenizna:) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaka piekna sukienka!!! cudo kochana!!! klimat niesamowity:*:*:

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka ty jesteś opalona bajecznie! zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz w tej sukieneczce! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wolałam Cię w czarnych włosach, Zazdroszczę opalenizny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nieee wtedy non stop moja twarz wygladała na bladą i przemeczoną..

      Usuń
  8. pasuje Ci ta sukienka

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great look, I love your dress!

    http://thefashionshadowbygiulia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. masz na sobie przepiękna sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam nadzieje ze jeszcze bedzie cieplo! :)
    cudna sukienka! :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem jak dany blog się komuś podoba to po prostu go dodaje do obserwowanych a nie wymusza na kimś aby też go zaobserwował tylko po to aby sobie nabić statystk.. nie interesuje mnie takie coś.. wolę prawdziwych czytelników.

      Usuń
  13. Ah ta Chorwacja! Slicznie wygladacie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, teraz to mam codziennie praktyki + remont + pracę :( a 22 wyjeżdżam już na wakacje. jedynie może w jakąś wolną niedzielę, a gdzie byś mogła dojechać?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny look :) i ładne zdjecia :)

    zapraszam do mnie : http://dariia-darria.blogspot.com/ + obserwacja za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bawie się w takie rzeczy, zależy mi na stałych i czytających wpisy obserwatorach.. a nie takich którzy chcą tylko podwyższyć swoje statystyki

      Usuń
  16. hmm no to pozostaje ten weekend, tylko ja pt-sob pracuje. w przyszłym ja nie dam rady już ;) To wtedy albo ta niedziela albo w tygodniu to już obojętnie kiedy, najszybciej bym mogła być w gdyni ok. 13:45 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się:)zapraszam do mnie.iza-onmyway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. How wonderful <3 I love it!

    Wishes,
    HOLYKATTA

    OdpowiedzUsuń
  19. Zjawiskowo wtedy wyglądałaś!
    Ja uważam, że zbieg okoliczności, to z pewnością nie jest. W tej książce właśnie tez jest ten temat poruszony. A chciałaś, żeby się do Ciebie odezwał? Jeśli podświadomie chciałaś, to pewnie dlatego się to spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale odzyskaliście w końcu ten kontakt? Może to będzie taki spoiler, ale jest tak też opisany przykład jak ojciec stracił prawą rękę. Wmawiał sobie, że odda prawą rękę za to, żeby jego córka chora na artretyzm i, jeśli dobrze pamiętam też miała rzekomo "nieuleczalną" chorobę skóry. Jechali w samochodem rodziną i mieli wypadek samochodowy, w którym on stracił właśnie prawą rękę, a córka nagle ozdrowiała.

      Usuń
  20. jaka ty opalona jesteś! i ta sukienka...mmm ;*

    tęsknie ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna opalenizna. ja mam dalej wakacje :)

    zapraszam do odwiedzin mojego bloga - a może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczna sukienka,

    mala poprawka, jesien po ang. to autumn a nie spring ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju dzięki, nie zauważyłam;D tak to jest myslec o czym innym i pisac:D

      Usuń
  23. swietnie wygladasz..jeszcze piekniejsza niz dawniej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo kobieca sukienka, wyglądasz rewelacyjnie :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje!:) Jednak sis miała dobry pomysł aby mi ją pożyczyć;D

      Usuń
  25. mysle, ze tak ale nie chce obiecywac bo czasem lece nagle do pracy :/ byłam teraz codziennie i sił po prostu nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoczko:) a mi zmienił się termin wyjazdu więc byłabym dostępna dopiero po 23cim i tylko przez kilka dni..

      Usuń
  26. śliczna sukienka :) ładnie się uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. no ja niestety 22 wyjeżdżam i wracam 29 - dzień przed uczelnią :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)