poniedziałek, 16 września 2013

autumn is coming..


Wracając do rzeczywistości. Pogoda coraz bardziej jesienna za oknem więc i dzisiejszy strój w takim klimacie. Po zaliczonych poprawkach, korzystam z ostatnich 2 tygodni wakacji. Aktualnie 2 dni jestem w Pucku u rodziców korzystając na maxa ze spotkań z przyjaciółmi. Wczoraj były urodziny Dziadka więc wykorzystałam okazję aby porobić zdjęcia. Podziękowania dla mojego kochanego fotografa - siostry wujecznej Oliwi:* A jutro kierunek Puławy, czyli miejsce najbliższe mojemu sercu. Tam się urodziłam i spędzałam każde w dzieciństwie wakacje. Więc jutro czeka mnie 9,5 godziny w pociągu!:)


Let's go back to reality. It's autumn outside, so my outfit it's perfect for that weather. I passed all exams so I can enjoy my last two weeks of holidays. Actually I'm visiting my parents for 2 days and spending time with best friends. Tomorow I'm going to Puławy. I love this place, i was born there and I used to spend there my holidays:) So tomorrow I'll spend 9,5 h on the train.
Thanks to my cousin - Oliwia, who took these photos!:)


Chociaż bardziej preferuję kolory to czerń jest dla mnie wyjściem z każdej sytuacji. Gdy na szybko muszę się przygotować czarne spodnie i bokserka ratują całą sytuację. Czerń zawsze wyglada dobrze a w połączeniu ze złotymi dodatkami wygląda bardziej elegancko. Aby nie było smutno Całość rozjaśniłam nowymi botkami z Merg oraz torebką przywiezioną z Chorwacji. Ostatnio również spodobał mi się motyw panterki na dodatkach więc zainwestowałam w nowy komin właśnie w tą deseń:)

As you know I prefer bright colors but black saves us in every situations. When I have no time to think what i'm going to wear I always choose black. Black always looks good, with gold jewellery looks more elegantly. I didn't want to look sad so I wear light shoes and my new bag, wich I bought in Croatia.

OUTFIT:
Shoes - Merg
Sunglasses - Firmoo
Shawl - Glitter
Bag - bought in Croatia
Earings, Ring - DivaPoland
Watch - Allegro
Jacket - Cauche Cauche








Filled Under:

35 komentarze:

  1. O kurczę, wyglądasz GENIALNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny ten zestaw na co dzień:) wygodnie i stylowo. niestety trzeba się powoli ubierać warstwowo, bo coraz chłodniejsze dni mamy.
    jeja, a Ty znowu w podróży będziesz, w pociągach dużą część czasu spędzasz ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, w te wakacje zdecydowanie dużo czasu minęło mi na podróż pociągiem, ale lubię to więc nie narzekam:D

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba taki zestaw :) Super buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepięknie :) Świetne butki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy zestaw :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna torebka, botki, całość fajnie zgrana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, torebka była jednym z lepszych zakupów przywiezionych z wakacji:)

      Usuń
  7. Niestety, chłodna jesień się zbliża :c Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grrr nie lubię tego.. już marznę..

      Usuń
  8. Ślicznie wyglądasz, i świetnie dobrane dodatki ! ♥


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie masz buty! Bardzo fajna całość ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w czerni Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice leopard scarf =)
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniale w jesiennym stylu- animal print rządzi

    cudownie.
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie są świetne, podoba mi się ten zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam czerń i złoto, tak klasycznie :)
    bardzo spodobały mi się Twoje buty, a jesień niestety nadchodzi wielkimi krokami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, chociaż wolę sie w wersji kolorowej to jesienią coraz częściej sięgam własnie po czarne ciuszki:D

      Usuń
  15. Świetny zestaw! Z taką stylizacją jesień nie straszna:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne buty!
    Zapraszam na konkurs DASH44
    http://mildclouds.blogspot.com/2013/09/urodzione-niespodzianki-1-konkurs-dash44.html
    i wiele innych...

    OdpowiedzUsuń
  17. super kurtka, poza tym genialny nagłówek, bardzo przypadł mi do gustu :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) planuję już od dłuższego czasu go zmienić ale jakoś zabrać się nie potrafię :D

      Usuń
  18. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think

    maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry

    Keep in touch,best wish for you.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna stylizacja, czuć już jesień... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, najbardziej przypadła mi do gustu chustka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za zostawiony komentarz!:)
Komentarze wulgarne i obraźliwe nie będą publikowane na blogu. !!
Konstruktywna krytyka owszem jak najbardziej:)

Jeśli chcesz być na bieżąco będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz!:)